
Tommy Hilfiger i Coca-Cola kompanija objavili su lansiranje TOMMY JEANS Coca-Cola® kapsule, kao posebno re-izdanje kolekcije koju je Tommy Hilfiger dizajnirano davne 1986. godine.
Ova dva kultna američka brenda neguju i dele isto nasleđe ukorenjeno u pop kulturi, a ponovo su se zajedno okupili kako bi kroz posebnu kapsulu kolekcije dali značaj individualnosti, odlučnosti i optimizmu, a pre svega kako bi obnovili istorijsku saradnju.
„TOMMY JEANS Coca-Cola kolekcija slavi ikoničnu prekretnicu u istoriji Tommi Hilfigera“, rekao je Averi Baker, Chief Brand Officer, Tommy Hilfiger Global. „Coca-Cola kolekcija koju smo lansirali 80-tih godina bila je hrabra, drugačija i odmah prepoznatljiva. Ovo reizdanje se nadovezuje na našu prvu saradnju sa Coca Cola-om, proslavljajući optimistički i mladalački duh, uz dodatak modernog mladalačkog stila. Pokretanjem prve Coca Cola kolekcije TOMMY HILFIGER postao je pionir u spajanju mode sa pop kulturom“.
Inspirisana originalnim Coca Cola logom, integrisana digitalna kampanja predstavljena je na minimalističan način i slavi inkluzivni duh TOMMY HILFIGER brenda. Kampanju je zabeležila Meinke Klein u saradnji sa dizajnerom Luke Daiem, a modeli koji su učestvovali u kampanji prikazuju bogatstvo različitosti. To su India Graham, Tivanni Ebuehi, Zong Meng, Isabella Gallego, Kit Varrington, Mars Murrai, Daniel Desmarais, Jiahe Zhang i Desire Mia. Kampanja takođe uključuje i ekskluzivni intervju sa Tommi Hilfigerom, koji će biti podeljen preko društvenih kanala, a američki dizajner se osvrće i na prvu originlanu kolekciju nastalu u saradnji sa Coca Cola-om.
TOMMY JEANS Coca-Cola kolekcija za muškarce i žene oživljava komade iz originalne kolekcije 80-ih sa drugačijim, savremenim siluetama i novim logotipom. Pored majica i dukseva u kraljevsko plavoj, žutoj, crvenoj, beloj i nebesko plavoj boji sa velikim TOMMY JEANS i Coca Cola logom preko grudi, ljubiteljima ovog brenda na raspolaganju su i crveni šorc sa belom trakom sa strane, na kojoj je smešten logo, majice u plavoj, crvenoj i beloj boji, bela majica sa logom u 5 različitih boja, crvena i bela sportska jakna sa patentnim zatvaračem na prednjoj strani, kao i ragbi majica u različitim bojama i veliki duksevi sa TOMMY JEANS i Coca Cola logom.
„Ovaj savremeni izraz Tommy Hilfigerove prvobitne saradnje sa Coca-Colom stavlja u fokus ove ikonične dizajne prilagođene trendovima nove generacije“, rekao je Michelle Moorehead, Direktor licenciranja i maloprodaje Coca Cola kompanije. "Zajednička posvećenost naših brendova autentičnosti i optimizmu ispoljava se kroz ovu kolekciju."
TOMMY HILFIGER je od samog početka sarađivao sa ikonama pop kulture iz sveta mode, muzike, umetnosti i zabave. Tommy Hilfiger bio je jedan od prvih dizajnera koji su spojili modu i slavne ličnosti. Postao je pionir u industriji tako što je oblačio mlade umetnike kao što su Aaliyah, Mark Ronson i Usher, a David Bovie i Beyonce učestvovali su u reklamnim kampanjama ovog brenda. U skorije vreme, Tommy Hilfiger sarađivao je sa međunarodnim supermodelom Gigi Hadid, dizajnirajući TommyXGigi četiri ženske kapsule. Pored toga brend sarađuje i sa Levisom Hamiltonom, četvorostrukim šampionom u Formuli 1.
Odabrani modeli kolekcije TOMMY X COCA-COLA možete kupiti u multibrand radnje FASHION&FRIENDS u Beogradu – Ušće shopping center, a u najskorije vreme kapsula stiže i u TOMMY HILFIGER u Rajićeva shopping centru.
Najčitaniji tekstovi iz kategorije Šoping
Još iz kategorije Šoping
Koliko volite svoje najdragocenije patike i koliko vodite računa o njima?
Upoznajte zimski ekvivalent vašim martinkama!
Odlazak na skijanje ipak zahteva i malo stila.
Bez obzira na to da li volite da trenirate ili ne, nema sumnje da će vas dobra sportska kombinacija u kojoj izgledate prelepo, motivisati da trenirate još više.
Većina devojka ima svog omiljenog influensera ili blogerku, čije ideje i savete obožava i čvrsto ih se pridržava.
Jasno je da svi jurimo i žurimo da svojim najbližima odaberemo najlepše poklone za predstojeće novogodišnje praznike.
Ako ste ljubitelj dobre hrane, a verovatno jeste, onda je ovo ekstra vest za vas.
Vaš muškarac vas s vremena na vreme verovatno iznenadi nekim buketom cveća, izvede vas u vaš omiljeni restoran, ili vam kupi torbu o kojoj toliko dugo pričate.
Kako se Nova godina bliži, sa njom dolazi i praznična atmosfera i želja da naše najmilije obradujemo nekim malim znakom pažnje.
Praznično veselje u obliku cipela...
Sigurno ste već odabrali makar neki poklon za svog dečka ili majku, ali šta je sa onim ljudima koji se nalaze pri dnu vaše poklon liste...
Savršeno rešenje za sve vaše časove fitnesa i trčanje na otvorenom.
Kao i sve pantalone i bilo koje suknje...
Spas za ruke!
Brend H&M počinje da menja naše standardno iskustvo kupovine.
Izborite se sa kišom u velikom stilu – otkrivamo vam najmodernije gumene čizme!
Poznati street style brend H&M, predstavio je još jedan modni vodič za jesenju sezonu u kojoj je glavna zvezda manekenka Sui He.
Minimalistička paleta boja i nova platforma.
Američki brend se udružio sa Depop-om radi pokretanja održive inicijative...
Poznati streetwear brend Reformation je lansirao zimsku kolekciju obuće koja na prvi pogled poziva na noćni izlazak.