
Diesel prolećna kampanja ironično proslavlja popularnost internet pratilaca i fanova
Diesel ponosno predstavlja novu prolećnu kampanju – BUDI PRATILAC.
Danas svako želi da postane influenser. Popularnost na društvenim mrežama donosi brzu slavu i veliko bogatstvo. Ali, postavlja se pitanje koliko će to potrajati? I, još važnije, da li influenseri zaista veruju u ono što promovišu?
Imajući to na umu, Diesel ističe da pravu moć zapravo imaju pratioci. Cilj kampanje nije da sudi influenserima, već da iz drugog ugla prouči fenomen društvenih mreža.
Diesel krši pravila i lansira kampanju sa pravim influenserima koji na ironičan način ističu kliše koji se tiče „života“ na Instagramu. Denim, naravno, zadržava glavnu ulogu u snimanju kampanje.
Jennifer Grace @thenativefox, Kristen Crawley @kristennoelcrawley, blizanci @amixxamiaya i @ayaxxamiaya, Elias Riadi @eliasriadi i Bloody Osiris @bloodyosiris, svesni su svojih „preuveličanih“ digitalnih ličnosti, i pristaju da, za potrebe kampanje, snime video klipove „rugajući se“ svom „društvenom“ životu. Scene su neskladne i nespretne i prikazuju „neinfluenserski“ bezbrišan život u Diesel denimu. Cilj kampanje je da istakne da, bez obzira na veličinu vaše popularnosti na društvenim mrežama, pratioci su ti koji se najviše računaju.
UNDRESS:
TRAVELLER:
FOOD:
Desetine video klipova snimljene su kako bi se dodatno ilustrovala i objasnila teza – bolje je BITI PRATILAC, a snimke su režirali Ali Ali i Ahmed Tahoun iz Good People Films produkcijske kuće. Koncept zaokružuju Pierpaolo Ferrari i Maurizio Cattelan, osnivači Toiletpaper časopisa. Za kreativno rešenje, celokupan koncept kampanje i njeno sprovođenje zadužena je PR kompanija Publicis Italy.
Odabrane modele nove prolećne denim kolekcije za 2019. možete kupiti u prodavnicama DIESEL u Beogradu – Ušće shopping centru i Novom Sadu – Promenada centru, kao i multibrand radnjama FASHION&FRIENDS u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Nišu.
Najčitaniji tekstovi iz kategorije Šoping
Još iz kategorije Šoping
Inspiracija za novu Manila Grace glamuroznu avanturu leži u fascinantnom, jedinstvenom i dinamičnom Amsterdamu.
Ženska Boutique Bazaar linija inspiraciju pronalazi u teksturi i duhu Bliskog Istoka, a ističe se popularnim „zakrpljenim“ stilom, izvrsnim konturama i veštinama.
Nova kolekcija za proleće/leto 2019 inspirisana je kul pejzažima Silverlake naselja u Los Anđelesu.
Luksuzna transparentnost.
Komad sa kojim ćete zaokružiti zimsku sezonu i dopuniti stajling.
PROSLAVITE LJUBAV uz PANDORA ručno završeni, romantičan nakit od srebra i zlata.
Under Armour je odlučio da dizajnira i izradi patike vanserijskih performansi koje bi udovoljile zahtevima i potrebama trkača sa jasno definisanim ciljevima.
Poželite dobrodošlicu New Balance 997H patikama, modelu koji spaja dva legendardna dizajna ovog brenda: New Balance 997 i New Balance 998.
Cene nikad nisu bile niže! Od petka, 01. februara, u Fashion Park Outletu počinje najveće GUESS sniženje ove sezone!
Pokažite ljubav ovom klasičnom siluetom.
Parfois nas u svojoj novoj kampanji poziva da se prepustimo svežini i lakoći koju donosi nova sezona.
Prema kineskom kalendaru, 2019. je godina svinje.
I dok zima ne pokazuje znake slabljenja, prava je prilika da iskoristitite prednosti neverovatnih minusa i častite sebe dobrim šopingom.
Španski modni brend MANGO vas je obradovao minusom kojem ne možete odoleti.
Od Gucci i Balenciaga trenerki, do Nike i Puma, postoje udobne trenerke za svačiji ukus.
Iako je lepa, zima nam donosi nekoliko stvari koje ne volimo, poput ledenog i klizavog asfalta, niskih temperatura i problema sa suvoćom kože.
Ženstvenost, intezitet i senzibilitet – ključne su reči koje opisuju svet aluzija predstavljen novom LIU JO kampanjom za sezonu proleće/leto 19.
Brend Nike pripremio je iznenađenje za sve ljubitelje sporta, novu Tech Pack kolekciju koja je pogodna za različite vrste treninga i otporna na sve vremenske uslove.
Birati stajling za venčanje je situacija u kojoj se našla skoro svaka dama, a iz koje nije lako izaći sa savršeno odabranim komadima.