Harper's Bazaar Srbija

Brend N21 lansira liniju kozmetike

Alessandro Dell Acqua lansira kozmetičku liniju kao deo svog brenda N21.

Kolekcija će uključiti šminku i maske za lice, stvorene u saradnji sa poznatom makeup umetnicom Ayako. Linija će za sada biti dostupna u novoj privremenoj prodavnici brenda u robnoj kući Hankyu Umeda u Osaki, Japanu. Butik će dobiti ime Garage Ventuno u čast izložbenog prostora i prostora brenda u Milanu. Njegov dizajn kreirao je arhitekta Hann Pir, inspirisan vodećom prodavnicom brenda u Tokiju.

Nova linija kozmetike uključiće dve kolekcije: The Nude Collection i The Black Collection u čast ikoničnih bež i crnih nijansi brenda. Svaka od kolekcija sadržaće ruževe, senke za oči, olovke za oči, lakove i maske za lice. Svi proizvodi su razvijeni u saradnji sa renomiranom japanskom šminkerkom Ayako.

„Odmah sam imao dobru sinergiju sa Ayako. Odmah je shvatila moju ideju. Zaista mi se svidelo kako je prevela osnovne kodove N21 na jezik kozmetike, fokusirajući se na crne i bež nijanse “, rekao je Alessandro Del Aqua, kreativni direktor i tvorac N21, o saradnji.

Pored kozmetike, u novom privremenom prostoru biće dostupne torbe i boce za vodu za višekratnu upotrebu stvorene u saradnji sa italijanskom kompanijom 24Bottles, kao i energetske pločice koje je za brend osmislio bivši Madonnin lični kuvar Mayumi Niimi Nishimura.

Butik u Osaki ostaće otvoren do sredine februara. 

 

Najnovije