
Ukoliko volite da svake sezone investirate u novi parfem, sigurno znate koliko je teško pronaći savršenu mirisnu kombinaciju.
Novi parfem čuvenog brenda Byredo je nazvan “Eleventh Hour” i kako je opisano, inspirisan je “istraživanjem mirisa koji označavaju kraj nečega, put do kraja vremena, poslednjim parfemom na Zemlji”. Sa notama kašmira i tonka zrna u bazi, parfem ima dubok i mošusni miris koji se u dodiru sa kožom polako oslobađa i kreira magiju. Srce je sačinjeno od semena šargarepe, ruma i divljih smokvi koje dodaju suptilno slatku notu celokupnoj kompoziciji. Parfem je ipak jedinstven zbog kombinacije nepaskog bibera i bergamota koji uvode u ostatak kompozicije.
“Paradoksalna kompozicija nepalske paprike i smokve, zabranjenog voća. Melanholičan i istovremeno optimističan parfem gde nada, lepota i čovečanstvo mogu promeniti pravac sveta.”
Može se reći da parfem podseća na mešavinu božićnih začina, ali sa luksuznim preokretom kome dame sa istančanim ukusom neće moći da odole. Ovaj parfem će vas sigurno utopliti i naterati da isprobate nešto drugačije!
V.R.
foto: Byredo
Najčitaniji tekstovi iz kategorije Parfemi
Još iz kategorije Parfemi
Inspirisan jakim i istovremeno ženstvenim ženama.
U koje parfemske novitete treba da investirate ovog meseca?
Prvenci i noviteti Baddie, Baby Girl i Wifey.
Novu godinu započinjemo novim mirisnim notama.
Otkrili smo vam da su za novu kampanju angažovani prijetelji kreativnog direktora Alessandra Michelea i ujedno ambasadori brenda, Lana Del Rey i Jared Leto...
Godine 2002., Chanel je predstavio „Chance“ – cvetni parfem sa zabavnim karakterom.
Tačno za vreme praznika.
Kada odaberemo parfem koji u nama budi posebnu emociju, on postaje deo naše ličnosti i opisuje je na neverovatan način.
Sada uz sebe možete uvek imati ove parfeme.
Stiglo je mnogo noviteta, a mi smo odabrali najbolje!
I muškarci vole da dobiju dobar i kvalitetan poklon.
Predstavljamo vam tri ne tako obična cvetna parfema koje ćete obožavati.
Jedan od najpoznatijih svetskih parfema, Chanel N°5 po prvi put u istoriji dobija drugačiji izgled, posebno za prazničnu sezonu.
Vodite se izborom beauty urednice Harper’s BAZAAR magazina i odaberite jedan ili više parfema koji će vam obeležiti početak, ali i ostatak jeseni.
Burberry „Her“ je prvi parfem modne kuće čije će pakovanje biti finiširano novim logom brenda.
Inspirisan buntovnim duhom dekonstrukcije i subverzije, brend Maison Margiela je kreirao novi parfem “Mutiny” sa multimedijalnom kampanjom.
Inspirisan prolaznim magičnim momentima koji oduzimaju dah...