
Pred prolećnu reviju koja će biti održana u sklopu pariske nedelje mode u petak, modna kuća Loewe je predstavila pravu voćnu kampanju, odnosno uvod za novu kolekciju.
Za novu kampanju, kreativni direktor Jonathan Anderson i fotograf Steven Meisel su izabrali modela Vittoriu Ceretti koja na fotografijama predstavlja “savremenu potrošnju”. “Svaki put kada radimo kampanju, ona mora da bude izazov za ceo tim i u vidu nečega što ćemo moći da stavimo na prozore, na ulicu. To je propaganda”, rekao je Anderson. “Kolekcija je tokom protekle tri sezone bila bazirana na ideji žene koja živi u svom domaćem prostoru. To poglavlje se završilo i sada je potpuno druga stvar – ona je u belom, ovalnom prostoru. To je ideja redukcije.” Zatim je dodao: “Sve je propaganda. Konzumiramo ono što nam je rečeno da konzumiramo. Ponekad morate reflektovati ono šta se dešava... a Vittoria, pa, mislim da vas na neki način obuzima. Sigurno se osećate kao da biste mogli da je pojedete.”
Pogledajte zanimljive slike kampanje i pripremite se za novu kolekciju koju ćemo prvi put moći da vidimo u petak.
Foto: Loewe/Steven Meisel
V.R.
Još iz kategorije Modna fotografija
Projekat koji slavi žene.
Pre skoro pola godine smo bili među prvima koji smo saznali za novi Pirelli kalendar, a sada napokon možemo da otkrijemo i fotografije koje se u njemu nalaze.
Za septembarski broj Harper’s BAZAAR magazina, globalni modni direktor Carine Roitfeld, angažovala je velika imena rok, pop i rep muzike, zajedno sa njihovom decom.
Dizajner Hedi Slimane polako započinje svoju eru u modnoj kući u kojoj je do sada vladao stil Phoebe Philo.
Uplovite u našu decembarsku cover priču...
Još jedno izdanje advent kalendara koje je zasenilo mnoge i pokrenulo lavinu komentara...
“Pustiti nekoga da vas fotografiše uključuje veliki stepen poverenja i pouzdanja koje ja nemam”, rekla je čuvena fotografkinja Katy Berry.
Cover priču novembarskog Harper’s Bazaara je upotpunila naša manekenka Marina Krtinić, koja se uveliko proslavila na svetskoj modeling sceni.
Ashley Graham je uspela da sruši mnogo barijera u modnoj industriji.
Karl Lagerfeld, Yves Saint Laurent, Stella McCartney i mnogi drugi svetski dizajneri su takođe uključeni u izložbu.
Nakon teške godine i promene vlasnika, luksuzni brend veša je napokon počeo da se diže na noge.
Brend Versus Versace je za jesenju kampanju angažovao grupu mladih kreativaca, koju je fotografisao Ben Toms.
U septembarskom broju Harper's BAZAARa, globalna modna urednica Carine Roitfeld na jednom mestu spaja najveća imena muzike i mode.
Modni alhemičar Alessandro Michele donosi svoj ekscentrični pristup luksuzu na polje parfema (i na Tajms skver) uz pomoć Dakote Johnson, Hari Nef i Petre Collins.
Dizajner je debitovao kao fotograf u novoj jesenjoj reklamnoj kampanji.
Svetski poznat model, Andreja Pejić, zablistala je u našoj julskoj modnoj priči sa naslovnice.
Mesec jun je u pogledu mode kao stvoren za isticanje ženstvenosti i glamura, a u tome nas vodi svetski poznat model Hilary Rhoda.
Pogledajte senzualni editorijal aprilskog Harper’s BAZAAR magazina u kome je glavnu ulogu preuzela Ophelia Guillermand.
Probudiće u vama želju za avanturom i istraživanjem nepoznatog