Harper's Bazaar Srbija

SUPERDRY kampanja u stilu devedesetih

Popularni britanski brend SUPERDRY lansiraoje novu kampanju ‘Be Iconic’ koja odiše nostalgijom devedesetih godina prošlog veka.Zanosni modeli Luma Grothe i Louis Baineoživljavajuistinski duh kolekcijekrozserijucrno-belihfotografija, iza kojih stoji poznati modni fotogaf Boo George.

Ženskom prolećnom kolekcijomdominiraju trendi kombinezoni, raskošne bomber jakne,denim komadii majice sa upečatljivim logotipom. Poseban pečat kolekciji daje čuvena Superdry Osaka majica koja se savršeno kombinuje sa šorcem za cool, androgeni look. Muška kolekcija inspirisana je grunge kulturom koja je reinterpretirana na svež, moderan način. Kožne jakne uparene su sa vintage majicama i tamnim džinsom, kao odraz urbanog i ležernog stilakoj inikada ne izlazi iz mode.

Odabrane model eiz Superdry kolekcije za proleće/leto 2020. Možete pronaći u Fashion&Friends online shop-u www.fashionandfriends.com

Najnovije