Harper's Bazaar Srbija

6 različitih fotografa snimilo je reklamnu kampanju Jil Sander u samoizolaciji

Dizajneri brenda Jil Sander, Luke i Lucy Meyer pozvali su šest fotografa za snimanje reklamne kampanje za kolekciju jesen/zima, od kojih je svaki mogao da interpretira vrednosti i ideje brenda na svoj način.

Anders Edström, Olivier Kervern, Stephen Kidd, Chris Rhodes, Lina Scheynius i Mario Sorrenti snimili su lookbook tokom samoizolacije. Dizajneri su bili zamoljeni da naprave kadrove, koristeći odevne predmete kao likove u razgovoru sa velikom porodicom, gde se svi veoma dobro poznaju. Ovaj eksperiment je imao za cilj stvaranje posebne atmosfere koja će biti više nego bilo koji pojedinačni snimak. Svaka fotografija, svaki komad odeće se razlikuje jedan od drugog, ali svi zajedno stvaraju jedinstvenu celinu.

„Oduševljeni smo što su Anders Edström, Olivier Kervern, Stephen Kidd, Chris Rhodes, Lina Scheynius i Mario Sorrenti prihvatili naš poziv da zajedno radimo na projektu. Rezultat savršeno odražava naše namere i iskrenost svih koji su radili na projektu“, kažu Luke i Lucy Meyer.

Ovaj pristup je pomogao fotografima da zabeleže iznenađujuće lične, pa čak i prisne slike sa članovima porodice, partnerima, decom i kućnim ljubimcima – i sve to u enterijeru svojih domova i vrtova.  

 harpersbazaar.ru

Najnovije