Harper's Bazaar Srbija

Balenciaga lansira capsule kolekciju u znak podrške u istraživanju raka dojke

Deo prihoda od prodaje biće doniran istraživačkom centru.

Brend Balenciaga lansira posebnu capsule kolekciju, zajedno sa kolekcijom SS 21. Kolekcija “We Are Pink” kreirana je da podrži istraživanje prevencije raka dojke: ružičasta je boja posvećena kampanji za podizanje svesti o ovoj bolesti.

Linija će uključiti niz uniseks odevnih komada i nakita. Svaki model iz kolekcije nosiće ružičastu traku, svetski poznati simbol kampanje, zajedno sa logotipom brenda Balenciaga. Duksevi, bluze sa dugim rukavima i majice biće praćeni sloganom “We Are Pink”.

10% prihoda od prodaje kolekcije finansiraće istraživački projekat Instituta Curie koji je fokusiran na pronalaženje jednostavne metode koja može rano otkriti recidive raka.

 

 harpersbazaar.gr

Najnovije