Harper's Bazaar Srbija

Balmain lansira posebnu letnju capsule kolekciju

“Želeo sam da Balmain vojska ima odeću za dane odmora.”

Saradnje su budućnost mode. Mnogi analitičari podržavaju ovo gledište, a jedan od najvećih internetskih luksuznih prodavaca, Mytheresa.com, u potpunosti potvrđuje lansiranjem različitih kolekcija koje predstavlja u saradnji s poznatim stvaraocima i brendovima. Ovaj put je red na brend Balmain.

Francuski brend je predstavio kolekciju muških i ženskih komada koji će se od 24. juna ekskluzivno prodavati na Mytheresa.com. Ikonični stil kuće ostaje u fokusu ove serije koju je dizajnirao kreativni direktor Olivier Rousteing, a koja se sastoji od 25 komada sa siluetima s potpisom i omiljenim uzorcima koji definišu Balmainov stil.

Od 20 ženskih dizajna, mnogi se „igraju“ sa idealnom žutom nijansom za leto i Balmain otiscima koji su sada utisnuti na kupaće kostime, suknje, haljine, kardigane i jakne. U nekim drugim komadima, zlatna daje glamurozniji dodir. Pažljivo krojenje takođe stvara veoma laskav efekat haljina i kombinezona. “Vrlo je jednostavno prepoznati Balmainov stil u ovoj kolekciji. Prepoznatljivi su klasični kodovi kuće, ali oni su stekli lakši i senzualniji dodir, pogodan za vrele letnje dane. Zlatni dodir i čitav stav koji ima ova kolekcija reprezentativni su za Balmain“, objasnio je Olivier Rousteing.

Reklamnu kampanju je fotografisala Jana Gerberding u Berlinu, a pozirali su Jessie Bloemendaal, Michelle van Bijnen, i Malcolm Kelechi.

 

 

Najnovije