
Kreativni direktor modne kuće Gucci je poznat po svojoj ljubavi prema umetnosti, ali i spajanju iste sa modom. Od fotografa Sare Bahbah, do digitalnog slikara Ignasia Monreala, svaka kampanja koja je umetnost koristila kao inspiraciju ili fokus, izgledala je jedinstveno i savršeno.
Za poslednju kampanju u kojoj se promoviše DIY linija kuće, modna kuća je u potpunosti iskoristila moć umetnosti i sklopila saradnju sa čak 12 poznatih umetnika kako bi se kreirale distinktivne slike sa Ophidia tote torbom i Ace patikama. Coco Capitán (poznata po čuvenoj Gucci majici „Common sense is not that common“), zajedno sa Angelicom Hicks, Ignasiem Monrealom, Sokom, Unskilled Worker, Jayde Fish, Phannapastom, Adrianom Kozakiewiczom, Williamom Ndatilaom, Trevorom Andrewom, Alexom Merryem i Amandom Charchian kreirali su neverovatnu i unikatnu kampanju njihovim fotografskim, ilustrovanim i digitalnim radovima, kolažima, slikama i instalacijama koji su zajedno istakli filozofiju Gucci brenda - „DIY: uzdizanje ideje samo-izražavanja“.
Pogledajte kako izgleda ova neverovatna kampanja.
V.R.
foto: Gucci
Najčitaniji tekstovi iz kategorije Vesti
Još iz kategorije Vesti
Simon Porte Jacquemus unosi jedinstvenu dozu kreativnosti u novoj prolećnoj i letnjoj kampanji, zamenjujući tradicionalan modni photo shoot sa slikama na platnu.
Olivia Palermo je nedavno otkrila novu saradnju sa čuvenim dizajnerom Karlom Lagerfeldom, koja će biti predstavljena u junu ove godine.
Početkom meseca je modna kuća KITH predstavila novu kolekciju sa luksuznim brendom Versace, kao i kampanju sa Bellom Hadid.
Poznata manekenka koja je tokom devedesetih važila za jednog od najboljih supermodela, vratila se na modnu pistu, zahvaljujući pozivu Marca Jacobsa.
Modna kuća Salvatore Ferragamo je za prolećnu kampanju još jednom angažovala diverznu grupu modela koji su pozirali u vili Trinita, u blizini Rima.
Nakon što je otkrio jesenju kolekciju na nedavno održanoj reviji u toku Nedelje mode u Njujorku, poznati brend je predstavio i novu kampanju za prolećnu sezonu.
Poznata dizajnerka se pridružila sve dužoj listi modnih kuća koje neće koristiti pravu kožu u svojim modnim kolekcijama.
Za poslednju kampanju, modna kuća Balenciaga je inspiraciju pronašla u virtualnom svetu.
Iako je modna kuća odlučila da neprimetno predstavi kompletnu prolećnu kampanju, kolekcija je privukla dosta pažnje.
Poznati Victoria’s Secret anđeo je u novoj kampanji otkrila svoju skrivenu disko divu...
Popularni američki brend GUESS i poznati latino pevač J Balvin ponosno najavljuju saradnju na prolećnoj kampanji za 2019. godinu.
U martovskom broju Harper’s BAZAAR magazina, globalna modna direktora Carine Roitfeld je predstavila svoj novi modni portfolio.
Reebok i Gigi se još jednom vraćaju, radi predstavljanja njihove druge zajedničke capsule linije.
Na listi top luksuznih brendova na svetu, Gucci je došao na prvo mesto, pobedivši Off-White.
Prestižni modni brend Timberland i NBA pozivaju sve ljubitelje sporta da iskažu svoj stil ove sezone...
Da nas ništa u modi ne može više iznenaditi dokazuje i činjenica da od nedavno možemo da investiramo u posebnu torbicu za naš omiljeni ruž.
Modni brend KITH je sklopio saradnju sa modnom kućom Versace kako bi zajedničkim snagama kreirali kolekciju koja briše “granicu” između street i visoke mode.
Nakon nekoliko dana od Chanel couture prolećne revije, na kojoj neočekivano nije bio prisutan zbog bolesti, Karl Lagerfeld se ponovo našao u modnim novostima.
Modni brend preminule dizajnerke Kate Spade, od sad će predstavljati njena sestričina – Rachel.