Harper's Bazaar Srbija

Gucci kampanja nudi iskren pogled na živote modela

Alessandro Michele poverio je samim modelima da snimaju novu kampanju i moramo priznati, doneo je ispravnu odluku.

Nova Gucci kampanja za sezonu jesen/zima 2020, koja je dobila naziv “The Ritual” konceptualno je nastavila ideju pamtljivog šoua #GucciTheRitual, tokom kojeg je publika gledala “drugu stranu” modne magije. Sada ne gledamo iza kulisa, već u svakodnevni život modela.

Alessandro Michele pozvao je prijatelje brenda da postanu autori kampanje, njeni producenti i fotografi. Na zahtev dizajnera, oni su sami sastavili stajlinge iz nove kolekcije, izabrali postavku i snimili svoje svakodnevne aktivnosti.

„Odlučio sam pustiti odeću da „putuje“ do kuća modela, do likova koji godinama otelotvoruju moju priču, osoba koje sam vremenom precizno izabrao, zbog njihove jedinstvenosti koja oživljava moje kampanje. Zamolio sam ih da razmisle o ideji o sebi i podele je sa svetom. Podsticao ih da se igraju, improvizuju sa svojim životima“, kaže kreativni direktor modne kuće.

Nedostatak scenskog snimanja i kombinovanje različitih formata, stvaraju efekat potpune uronjenosti: kao da ste na FaceTime-u ili ste spontano posetili svoje prijatelje. Modeli sviraju gitaru, peru zube, usisavaju ili plešu pred ogledalom. I ove svakodnevne rituale izvode isključivo u odeči iz kolekcije jesen/zima brenda Gucci.

 

harpersbazaar.ru

Najnovije