
Nova H&M Conscious Exclusive kolekcija pravi pomak napred u održivosti i stilu: za 2017. godinu kolekcija sadrži pionirski održivi materijal, BIONIC® – reciklirani poliester napravljen od plastičnog otpada prikupljenog u priobalnim oblastima. Fluidan materijal upotrebljen za haljine sa faltama prikazuje kako najbolji stilovi prirodno treba da poštuju životnu sredinu.
Pored kompletne ženske, kolekcija po prvi put sadrži i dečju garderobu. Kolekcija će u Srbiji biti dostupna u H&M prodavnici u Knez Mihailovoj ulici, kao i u 160 prodavnica širom sveta, od 20. aprila.
Supermodel i filantrop, Natalija Vodianova zaštitno je lice ovogodišnje Conscious Exclusive kolekcije u svojoj prvoj kampanji za H&M. “Ponosna sam što učestvujem u H&M Conscious Exclusive kampanji. "Neverovatno je videti prednosti materijala koji se koriste u kolekciji, koji ukazuju na veću održivost u budućnosti za celokupnu modu", izjavila je Natalija Vodianova.
Conscious Exclusive je kolekcija izuzetnih komada garderobe koji su savršeni za doček nove sezone. Ključna je eterična plisirana haljina u puder roze boji napravljena od materijala BIONIC® – recikliranog plastičnog otpada prikupljenog u priobalnim oblastima. To je kolekcija individualnih komada koji se mogu upotrebiti u različitim prilikama, od kojih svaki na više načina pokazuje da uz održive materijale može da se kreira najbolji stil.
“Za dizajnerski tim H&M-a, ovogodišnja Conscious Exclusive kolekcija je prilika da sanjaju i kreiraju odeću koja je neobična i lepa. Sjajno je imati priliku za pokazivanje svih mogućnosti održivih materijala, kao što smo to uradili sa ovom delikatnom plisiranom haljinom napravljenom od BIONIC®-a”, izjavila je Pernila Volfart, glavna dizajnerka i kreativna direktorka kompanije H&M.
Kolekcija Conscious Exclusive je ključni deo u kretanju H&M-a ka održivoj budućnosti u modi. U celoj ponudi proizvoda kompanije, 20 odsto proizvoda se pravi od održivih materijala (2015), uz cilj da se taj udeo povećava svake godine. H&M je jedan od najvećih svetskih korisnika recikliranog poliestera i jedan od najvećih kupaca organskog pamuka. Cilj postavljen za pamuk je da se do 2020. godine dobija iz 100 odsto održivih izvora. Sve je to dokaz posvećenosti H&M-a da ponudi održivu i kvalitetnu modu dostupnu što većem broju ljudi. Za više informacija, posetite about.hm.com/sustainability.
Najčitaniji tekstovi iz kategorije Vesti
Još iz kategorije Vesti
Kolekcija inspirisana kultnom bajkom...
Pevačica Beyonce pripremila je božićni poklon za svoje obožavaoce.
Supermodel i osnivač sopstvenog kozmetičkog brenda, Rosie Huntington-Whiteley, predstavila je novu kolekciju Jimmy Choo Resort 2020.
Britanska glumica Joan Collins ima 86 godina i zvezda je nove Valentino praznične kampanje.
Roberto Cavalli Pre-Fall-2020!
Talismani sa potpisom Victoire de Castellane.
Kupovina može biti ne samo prijatna, već i korisna.
Sa nestrpljenjem čekamo sledeću reviju brenda.
Mala plava kutija upravo je postala najveća kupovina kompanije LVMH do sada.
Neke od njih su još uvek dostupne.
Kolekcija je inspirisana radovima britanskog keramičara Williama de Morgana.
Značajan modni dodatak jesenje sezone za koji se vredi boriti!
Tokom celog vikenda od 29. novembra do 1. Decembra čekaju Vas najveći popusti i najbolja ponuda!
Torba je posvećena legendarnom Karlu Lagerfeldu!
Billie Eilish se oprobala u dizajnerskim vodama, a sada lansira kolekciju za najmlađe.
Pre-drop kolekcija dostupna od 3. decembra
Razmotrimo detalje predivne arhitektonske torbe - Johnny.