Harper's Bazaar Srbija

Kate Moss donosi boemski glamur u najnovijoj kampanji Jimmy Choo Pre-Fall 2020

Kate Moss je nova muza Jimmy Choo-a za najnoviju #INMYCHOOS reklamnu kampanju ovog brenda.

Kampanja slavi žene koje se ističu u modnoj i zabavnoj industriji. U ovoj kampanji učestvovale su Sienna Miller i Rosie Hungtington-Whiteley. Moss, koja je takođe pokrenula sopstvenu agenciju za modeling 2016. godine, pokazala je luksuzne cipele i torbe za jesen ’20 dostupne na Jimmychoo.com.

Pored fotografskog snimanja u kampanji, poslovna žena je učestvovala u ekskluzivnom intervjuu sa brendom. Nekoliko zapaženih pitanja iz #INMICHOOS videa uključuju savete o karijeri, kako supermodel prevazilazi sumnju i koje su njene omiljene cipele.

U novoj sezoni, brend se oslanjao na udobnost, praktičnost, boho-šik i glamur. Kolekcija uključuje antilop papuče sa kristalnim resama, crno-bele čizme, sandale u grčkom stilu, sandale sa tankim kaišima i visokom potpeticom i bele patike.

Kate odiše otmenom elegancijom u vintage reklamnoj kampanji i komentariše novu kolekciju na sledeći način: „Volim bele sandale sa elegantnim kaišima i visokom potpeticom. Ovo su moje cipele iz snova – volela bih da ih nosim svaki dan.“

Na pitanje da opiše Jimmy Choo u tri reči, Moss je izjavila: “moderan, seksi i stajliš.“

Najnovije