
Popularni američki brend GUESS i poznati latino pevač J Balvin ponosno najavljuju saradnju na prolećnoj kampanji za 2019. godinu. Lice kampanje je J Balvin, a na snimanju u Majamiju su učestvovali i Sofia Jamora, Kara Del Toro, Xian Mikol i Gabriela Giovanardi.
Prepoznatljivi reggeaton zvuci urbane latino muzike postali su popularni širom sveta zahvaljujući Balvinu i njegovim kolumbijskim korenima. Balvin je snimio 11 singlova koji se rangiraju pod brojem 1, a da je omiljen među fanovima dokazuje činjenica da ima više od 50 miliona pratilaca na društvenim mrežama i više od 10 milijardi pregleda na YouTube kanalu.
„Čast mi je što sam imao priliku da sarađujem sa brendom kao što je GUESS na uvođenju sveta mode u moju VIBRAS turneju. GUESS se savršeno uklapa u moj stil, a reakcije fanova su fenomenalne. Veoma sam srećan i zahvalan na ovom partnerstvu“, rekao je Balvin.
U kampanji su učestvovali ko-osnivač GUESS?, Inc., Paul Marciano i modni fotograf Tatiana Gerusova. Tatianina kamera zabeležila je sve fashion momente sa snimanja, dok je J Balvin nosio odabrane komade iz kul „GUESS Vibras“ linije. Snimanje se odigralo na ulicama grada, kao i u privatnoj rezidenciji, dok su za poziadine korišćeni zidovi jarkih boja i ulična umetnost. Vibrantna GUESS kolekcija se, istovremeno, stopila i istakla u odnosu na tropsko okruženje.
Nicola Marciano, direktor partnerskih odnosa za GUESS?, Inc i GUESS Jeans U.S.A. izjavio je, „J Balvin kampanja je u potpunosti okrenuta vibracijama. „Vibras“ kampanja je izraz savršenog miksa Balvinovog stila i GUESS nasleđa. S obzirom na to da je J Balvin jedan od najvećih umetnika na svetu, i da GUESS ima veliku bazu latino fanova, znao sam da je ovo partnerstvo savršena ideja i idealan način da proširimo našu globalnu maloprodajnu platformu, tako što ćemo osvojiti njegove fanove nakon što počnu da ga, osim muzike, povezuju i sa našim brendom“.
Odabrani modeli iz Vibras kolekcije će biti dostupni u GUESS prodavnicama u Beogradu – Ušće shopping center i Delta city, te Novom Sadu – Promenada shopping centar, kao i multibrand radnjama FASHION&FRENDS u Beogradu i Novom Sadu.
Najčitaniji tekstovi iz kategorije Vesti
Još iz kategorije Vesti
Nova prolećna kolekcija stiže!
Kako je zvanično otkrila modna kuća Chanel, na mesto kreativnog direktora je došla Virginie Viard.
Za poslednju prolećnu kampanju, modna kuća Calvin Klein je angažovala nekoliko poznatih zvezda, uključujući Kendall Jenner, Shawna Mendesa, Noah Centineo...
Nova saradnja donosi još jednu kolekciju inspirisanu umetnošću i prirodom.
Simon Porte Jacquemus unosi jedinstvenu dozu kreativnosti u novoj prolećnoj i letnjoj kampanji, zamenjujući tradicionalan modni photo shoot sa slikama na platnu.
Olivia Palermo je nedavno otkrila novu saradnju sa čuvenim dizajnerom Karlom Lagerfeldom, koja će biti predstavljena u junu ove godine.
Početkom meseca je modna kuća KITH predstavila novu kolekciju sa luksuznim brendom Versace, kao i kampanju sa Bellom Hadid.
Poznata manekenka koja je tokom devedesetih važila za jednog od najboljih supermodela, vratila se na modnu pistu, zahvaljujući pozivu Marca Jacobsa.
Modna kuća Salvatore Ferragamo je za prolećnu kampanju još jednom angažovala diverznu grupu modela koji su pozirali u vili Trinita, u blizini Rima.
Nakon što je otkrio jesenju kolekciju na nedavno održanoj reviji u toku Nedelje mode u Njujorku, poznati brend je predstavio i novu kampanju za prolećnu sezonu.
Poznata dizajnerka se pridružila sve dužoj listi modnih kuća koje neće koristiti pravu kožu u svojim modnim kolekcijama.
Za poslednju kampanju, modna kuća Balenciaga je inspiraciju pronašla u virtualnom svetu.
Iako je modna kuća odlučila da neprimetno predstavi kompletnu prolećnu kampanju, kolekcija je privukla dosta pažnje.
Poznati Victoria’s Secret anđeo je u novoj kampanji otkrila svoju skrivenu disko divu...
U martovskom broju Harper’s BAZAAR magazina, globalna modna direktora Carine Roitfeld je predstavila svoj novi modni portfolio.
Reebok i Gigi se još jednom vraćaju, radi predstavljanja njihove druge zajedničke capsule linije.
Na listi top luksuznih brendova na svetu, Gucci je došao na prvo mesto, pobedivši Off-White.
Prestižni modni brend Timberland i NBA pozivaju sve ljubitelje sporta da iskažu svoj stil ove sezone...
Da nas ništa u modi ne može više iznenaditi dokazuje i činjenica da od nedavno možemo da investiramo u posebnu torbicu za naš omiljeni ruž.