Harper's Bazaar Srbija

Nova dobrotvorna inicijativa brenda Chanel

Chanel će izdvojiti 35 miliona dolara za postavljanje solarnih panela.

Karl Lagerfeld je još 2013. godine predstavio Chanel konfekcijsku letnju kolekciju direktno na ogromnom solarnom panelu umesto piste na kojem su bile postavljene vetrenjače. Sada brend ozbiljno razmišlja o obnovljivim izvorima energije.

Oni će obezbediti 35 miliona dolara za projekte u ovoj oblasti koji će pomoći porodicama sa niskim prihodima u Kaliforniji. Brend je pokrenuo dobrotvorni projekat u partnerstvu sa Sunrunom, jednom od najvećih američkih kompanija u pružanju solarnih panela, baterija i obezbeđivanja kuća energijom.

Chanelov novac otići će u fond koji će instalirati solarne panele za 30.000 stanovnika Kalifornije. „Odlučili smo da pokrenemo svoj prvi projekat obnovljive energije u Sjedinjenim Državama jer Kalifornija ima snažnu ekološku inicijativu i perspektivnu solarnu politiku“, rekao je Chanelov portparol.

Prema izjavi francuske modne kompanije, projekat bi porodicama sa niskim primanjima trebalo da pomogne da uštede u proseku od 40 do 50 dolara mesečno u troškovima energije. U projekat će biti uključene one kuće u kojima 80% stanovnika ima prihod niži od 60% proseka okruga.

Najnovije