Harper's Bazaar Srbija

Oda Siciliji u novoj kolekciji Dolce & Gabbana

Domenico Dolce i Stefano Gabbana nikada nisu bili minimalisti. I bilo je neopravdano očekivati od njih da će odjednom to postati, čak i uz sve nedaće pandemije. To se nije dogodilo. Ni u pogledu dizajna, ni s obzirom na obim njihove kreativnosti – dok su drugi smanjivali obim kolekcija, oni su objavili čak 99 look-ova!

Kao i obično, nova kolekcija postala je oda domaćih dizajnera Siciliji – ovde su takođe odlučili da ne menjaju ništa. I istovremeno su ponovili sve svoje ikonske otiske poslednjih godina. Istina, ne na novim tkaninama, već koristeći one koje su već postojale – i na taj način podržali trend ekološke prihvatljivosti i održivosti.

Kao rezultat, ispostavilo se da su svi predmeti u kolekciji rađeni tehnikom patchwork, a svaki uključuje mnogo otisaka odjednom. Tako su jednim kamenom ubili dve ptice – i pomogli da se spasi planeta i citirali sebe. Sa njihovim „iskustvom“ u modnoj industriji, ovo ne liči na samopouzdanje, već na prilično visoko samopoštovanje. Uostalom, koliko dizajnera znamo koji su nastavili da budu komercijalno uspešni tokom proteklih 30 godina? Šta je njihova tajna, pitate se? Lojalni sebi u bilo kom slučaju čak i ako su svi okolo iznenada odlučili da postanu minimalisti.

foto:bazaar.ru

Najnovije