Harper's Bazaar Srbija

Emma Watson u upravi konglomerata luksuza Kering

Na stazu filmske slave Emma Watson je stupila ulogom Hermione u serijalu o Harryju Potteru, potom kao junakinja Disneyevog hita  “Lepotica i zver, van scene je vatrena ekološka aktivistkinja koja drži govore u Ujedinjenim nacijama, a sada se pridružuje bordu direktora Keringa.

Pariski konglomerat luksuza koji stoji iza brendova kao što su Gucci, Balenciaga, Saint Laurent, Bottega Veneta, Alexander McQueen, ovim potezom je ostvario ogroman korak u oblasti održive mode, ali i u osvajanju klijentele među milenijalcima.

Britanska zvezda je pre 30 godina rođena u Parizu. Danas živi u Londonu i zaštitno je lice aplikacije Good On You, koja modne brendove ocenjuje na osnovu njihovog etičkog i održivog poslovanja. Poznat je i njen rad sa organizacijom Eco Age Challenge Green Carpet, dok se na crvenom tepihu uvek pojavljuje u odeći održive mode, često sa potpisom vrhunskih dizajnera. Iako se Kering takmiči sa suparnikom LVMH upravo u oblasti održive mode, njegovi vrhunski brendovi Gucci, Saint Laurent i Balenciaga su od Good on You do sada dobili ne baš laskave ocene: „Nije dovoljno dobar“ ili „To je tek početak“.

– Emma Watson je jedna od najpopularnijih svetskih glumica i najpoznatijih aktivistkinja – objavili su iz Keringa, posle primanja mlade gluimice u bord direktora. Imenovali su je akcionari kompanije Kering’s AGM, zajedno sa Tidjane Thiam, bivšom izvršnom  direktorkom Credit Suisse Group, rođenom u Obali Slonovače, i sa Jean Liu, predsednicom kompanije Didi Chuxing, poznatom kao “kineski Uber”, navodi Guardian. Kering je početkom ove godine u takmičenju sa LVMH, izgubio brend Stella McCartney, koji je dobio najvišu ocenu u domenu etničnosti. Predsedavajući Keringa i izvršni direktor Francois-Henri Pinault, poznat i kao suprug holivudske zvezde i aktivistkinje Salme Hayek, pozdravio je “svežu krv” u upravi. – Njihovo znanje i kompetencije, kao i mnoštvo njihovih dela i vizija biće neprocenivi doprinos kompaniji – izjavio je Pinault. Kering grupa je krajem 2019. godine zapošljavala više od 38.000 ljudi širom sveta, i ostvarila promet od skoro 16 milijardi evra, uz neto dobit od 2,3 milijarde evra.

Priredila: Milica Đorđević

Autor: Profimedia

Najnovije