Harper's Bazaar Srbija

Izazov za TikTok: Instagram predstavlja uslugu Reels

Nova usluga Reels ponavlja sve glavne funkcije popularne kineske aplikacije.

U sredu je Facebook pokrenuo novu funkciju u SAD-u, Velikoj Britaniji i gotovo 50 drugih zemalja, koja vam omogućava snimanje kratkih video zapisa, dodajući efekte i zvučne zapise iz vaše muzičke biblioteke. Nova usluga se zove Reels i biće prikazana Instagram korisnicima kao ikona na dnu ekrana, a sami video snimci mogu se odmah učitati u feed ili poslati u privatne poruke.

Lansiranje Reelsa dodatno je podstaklo rivalstvo između Instagrama i TikToka, posebno imajući u vidu da kineskoj aplikaciji preti američka zabrana. U poslednje vreme, popularnost usluge naglo raste, na Tiktoku je snimljen veliki broj video snimaka koje su objavili korisnici Instagrama. Pojava slične funkcije u samom Instagramu mogla bi naneti ozbiljan udarac kineskoj društvenoj mreži, kao što se dogodilo sa Snapchatom, koji je nakon pojave Story opcije izgubio oko 3 miliona korisnika.

Servis je već započeo saradnju sa mladim TikTok zvezdama, poput plesača Merrick Hanna i muzičara Tiagz, dajući im prvu priliku da isprobaju novu funkciju pre lansiranja.

TikTok sada ima preko 500 miliona aktivnih korisnika, a vrednost kompanije dostiže 58 milijardi britanskih funti. Instagram je nedavno prešao broj od milijardu aktivnih korisnika, što znači, ako sve pođe dobro, uz pomoć Reelsa, usluga može prevladati nad konkurencijom.

foto:bazaar.ru

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Instagram (@instagram) onAug 5, 2020 at 8:00am PDT

Najnovije