Harper's Bazaar Srbija

Savage x Fenty – nova kampanja posvećena ženama koje su pobedile rak dojke

Oktobar je mesec prevencije raka dojke, a Rihannin brend Savage X Fenty je, kao i mnogi drugi brendovi, objavio kolekciju donjeg veša koja ima cilj da pruži pomoć ženama.

Za kampanju, brend je zapravo odabrao da ispriča priče tri žene koje su se borile sa rakom dojke. Kampanja Savage X Fenty fokusira se na tri žene iz zajednice crnaca koje su se suočile sa agresivnim oblicima bolesti i uspele da pobede.

Cayatanita, Ericka i Nykia fotografisale su se za kampanju odevene u različite komade donjeg veša  Savage x Fenty Breast Cancer Awareness collection i opisale „avanturu“ sa svojim zdravljem. Cayataniti je dijagnostikovan rak dojke u 32. godini i počela je da piše o svojoj borbi sa rakom na blogu kako bi pružila podršku ženama sa sličnim iskustvima. „Osećala sam da je važno da podelim nešto od onoga što proživljavam“, kaže ona.

Ericka, koja je imala dvostruku mastektomiju rekla je: “Važno je slušati svoje telo.” Konačno, 26-godišnja Nykia opisuje kako su je lekari poslali kući, govoreći joj da će kvržica u dojci nestati sa antibioticima! Na kraju joj je dijagnostikovan rak prilikom njene treće posete lekaru i sada kaže „Ako moje telo kaže da nešto nije u redu, onda je tako“.

Savage x Fenty doniraće 250.000 američkih dolara od prodaje kolekcije posvećene mesecu prevencije raka dojke fondaciji Clara Lionel, koju je osnovala Rihanna.   

Najnovije