Mihano Momosa x BEBAKIDS


Ovih dana predstavljena je limitirana kolekcija, koja je rezultat saradnje dva vodeća srpska brenda ženske i dečije mode.

Mihano Momosa brend važi sa sinonim elegancije i suptilne ženstvenosti, dok je BEBAKIDS omiljeni izbor za uzrast od 0-14 već punih 30 godina, a modeli koje su predstavili udruženim snagama su prava poslastica za male trendsetere. U kolekciji, napravljenoj za devojčice, mogu se videti modeli haljinica, jaknica, suknjica nežnih boja od nezaobilaznih 3D ruza, i dva nova printa, ali i kežual komadi kao što su majice i duksevi sa prepoznatljivim Mihano Momosa logom.

Ushićenje povodom ove saradnje moglo se najbolje osetiti na snimanju za kampanju, koje je proteklo u smehu i igri najslađih modela, koje su prave male modne ikone. A da bi ovu saradnju učinili još posebnijom, iz Mihano Momosa brenda pozvali su decu prijatelja da učestvuju u kampanji, medju kojima su i ćerke Nataše i Kristine Bekvalac, Hana Ikodinović i Petra Martinović.

Modeli iz kolekcije, koja je podeljena u dve kategorije i prilagodjena uzrastima od 0-3 godine i 4-14 godina, naći će se u prodaji sredinom oktobra.
Kolekcija ce biti dostupna u ograničenom vremenskom periodu od dva meseca u premijum radnjama BEBAKIDS, koje se nalaze u shopping centrima Ušće, Ada Mall, Delta city, kao i u Knez Mihalovoj i Zmaj Jovinoj ulici u Novom Sadu, ali i u Bebakids web shopu.

Lajtmotiv ove kolaboracije obraća se pre svega roditeljima: “Podržite snove svoje dece i gledajte kako ih ostvaruju dok odrastaju.”

Kreativni direktor Mihano Momosa: Mihailo Anušić
Art direktor Beba Kids: Aleksandra Tatomir
Art direktor Mihano Momosa: Adem Grljević
Fotograf: Dušan Petrović
Beauty: Zlata Blagojević
Modeli: Hana Ikodinović, Petra Martinović, Mila Krasić, Tea Pavlović, Iskra Drča, Ana Ponjarac
PR: Ana Šegina, Slađana Radanović

Pročitaj još iz kategorije Šoping