Zabavite se na Burberry način uz „B Bounce“

Modna kuća predstavila svoju prvu online igricu.

I dok je vintage Thomas Burberry monogram dizajniran od strane Riccarda Tiscija preuzeo čitavu modni svet i opčinio zaljubljenike, Burberry je pronašao još jedan inovativan način da uključi sve svoje fanove na jednom mestu – uz pomoć online igrice „B Bounce“.

Slična popularnoj „Doodle Jump“ igrici, B Bounce dobija život dodirom Riccarda Tiscija. Glavni junak je maskota jelena obučena u Burberry jaknicu koju treba da dovedete do meseca. U igri, možete odabrati izgled vašeg lika uz pomoć dve perjane jakne i prsluka – što je ujedno i promocija nove kolekcije Burberry jakni.

Igrica je zabavna i jednostavna i sve što treba da radite jeste da pomeranjem miša usmerite jelena na ploče postavljene u vazduhu. Čim promašite jednu, morate početi iz početka. Možete je igrati na zvaničnom sajtu modne kuće, burberry.com.

V.R.

foto: Burberry

Pročitaj još