Do vitkog tela uz nekoliko fitnes pravila – kako treniraju poznati modeli

Kristen King je poznata kao fitnes trener koji je zaslužan za dobru formu velikog broja modela. Ona je trenirala sa Georgiom Fowler, Jesintom Campbell, Rachael Finch i mnogim drugim damama koje često možemo videti u kampanjama i na revijama Victoria’s Secret brenda.

Ona je otkrila 10 pravila kojim se vode poznati modeli kojima je jedan deo posla da budu u dobroj formi i izgledaju vitko. Kristen takođe ima i svoj pilates studio u kojem redovno drži treninge, ali i među popularnijim Instagram profilima sa preko 19 hiljada pratilaca.

Ako želite da izgledate kao model ili jednostavno da budete u dobroj formi (ipak je u zdravom telu zdrav duh), ovih deset pravila treba da se pridržavate:

- trenirajte svaki dan. Ne mora trening biti istog inteziteta, ali bi trebalo da ima uticaj na telo;

- uvek radite vežbe za gluteus (zadnjicu) na početku i kraju svakog treninga;

- čak i kada putujete negde, ponesite svoje bućice za zglobove i program kojeg se pridržavate kod kuće. Čak i 15 minuta u hotelskoj sobi može da ima veliki efekat na telo i raspoloženje;

- konzumirajte dosta vode;

- preznojavajte se 3 puta nedeljno;

- istežite mišiće uz pomoć rolera od pene kako biste fasciju (tanko vezivno tkivo koje obavija sve mišiće, kosti, nerve i arterije i unutrašnje organe) održavali elastičnom. Zgrčena fascija mže uticati negativno na rad svih mišića;

- ne izgladnjujte se – bitno je da imate izbalansiranu dijetu;

- budite konzistentni – vodite se time da je i vašim mišićima potrebna svakodnevna rutina;

- vodite računa da kada radite vežbe za stomak, one uključuju mišiće sa strane, donje i gornje trbušnjake;

- potrudite se da vaše vežbe pokriju čitavo telo, kao i da sebe izazivate funkcionalnim pokretima. Ovi pokreti uključuju središnji deo tela i povećavaju puls srca.

V.R.

Pročitaj još iz kategorije Dijete & Fitnes