Kako trenirati kao Kendall Jenner – saveti njenog personalnog trenera

Lični trener poznate manekenka otkriva kako izgledaju njeni treninzi, ali i skreće pažnju na stvari koje treba da izbegavamo da bismo postigli naše fitnes ciljeve.

Da bismo saznali kako da najefikasnije postignemo najbolje fitnes rezultate, porazgovarali smo sa personalnim trenerom sa Beverli Hilsa, Gunnarom Petersonom, čiji su klijenti mnoge poznate ličnosti, a između ostalih i Kendall Jenner i Kate Beckinsale.

Koliko često treba trenirati za najbolje rezultate?

„Pronađite raspored treninga koji odgovara vašem životu. Ja treniram svaki dan, ali imam i klijente koji treniraju samo tri puta nedeljno, ili češće. Stvar je da pronađete šta je za vas dobro. Veliki sam fan rutine koja je dobra za um i telo, tako da se svaki put osećam mnogo bolje.“

Koje su prednosti svakodnevnog treniranja?

„Očigledan razlog je da ćete se osećati bolje, ali takođe i rezistencija na bolesti i povrede. To nije nešto što shvatate tada, ali kada pogledate iza sebe, poslednjih 5, 10 ili 20 godina, sigurno hoćete. Vaš kvalitet spavanja je takođe bolji jer kada vežbate, unapređuje se vaše mentalno stanje koje će vam doneti prednosti na poslu u vidu pravljenja manje grešaka i manje stresa, ali i većeg strpljenja.“

Da li neke osobe imaju prirodnu predispoziciju da izgledaju tonirano?

„Istina je da neki ljudi imaju prirodno bolju definiciju. Jedna osoba ima bolje trbušnjake, druga noge... Sve zavisi od osobe. Ali ne treba da budete opterećeni sa time što drugi ljudi umaju. Budite srećni zbog njih, a zatim pronađite način da kreirate svoju najbolju verziju. Boljii ste kada pronađete svoju najbolju verziju, nego kada žudite za kopijom nekog drugog.“

Koje greške najčešće ljudi prave pri vežbanju?

„Fokusiraju se samo na cilj, odlažu početak treniranja, drže se vežbi koje ne vole, rade u potpunosti same, a ne znaju ništa o fitnesu i treniranju generalno, guraju se više od maksimuma.“

Koje su vaše „to-go“ vežbe za toniranje mišića?

„Ako želite da tonirate telo, odnosno da vam se svaki mišić pojedinačno vidi, to znači da morate da smanjite procenat masti i to one koja se nalazi tik ispod kože.“

Za noge

„Najbolji način da tonirate mišiće u nogama jeste da radite velike pokrete poput iskoraka i čučnjeva. Takođe se podrazumeva i kardio kako biste masti održali na niskom nivou.“

Trbušnjake

„Izdržaji su ponekad precenjena vežba kada je reč o treningu za stomak. Ponekad ljudi više biraju da rade trbušnjake nego izdržaje. Počnite sa malim vremenom od otprilike 30 sekundi, a zatim povećavajte iz dana u dan sve više. Kada dobijete više snage, menjajte položaje za još šveći efekat.“

Šta treba da potražimo u ličnom treneru?

„Pronađite nekog ko je sertifikovan i na njegov posao gleda kao na karijeru, a ne osobu koja treninge gleda kao na trenutni posao. Važno je da pronađete nekoga ko vam je u potpunosti posvećen, neko ko vas motiviše i pokreće. Sigurno želite nekoga ko je tu i ko ima vaš najbolji interes u srcu.“

V.R.

foto: harpersbazaar.com

Pročitaj još iz kategorije Dijete & Fitnes