Gwen Stefani - novo lice brenda Revlon

Da li ste primetili da crveni ruž na usnama pevačice uvek izgleda dobro bez obzira na odevnu kombinaciju u kojoj je? Postoji dobar razlog za to. Pre nego što je bila pevačica benda No Doubt, jedna od žirija u američkom šouu The Voice i pre nego što je kreirala svoj L.A.M.B. brend, Gwen se bavila šminkanjem u tržnom centru Anaheim u Kaliforniji.

A sada je dostigla mnogo više od toga: Revlon ju je proglasio za svog globalnog ambasadora. Gwen se pridružila pevačici Ciari, Hali Berry i Oliviji Wild.


Stefanijeva je prvi put ušla u svet šminke iza štanda na Brodveju. "Bila sam šminkerka u svojim 20-im godinama u tržnom centru i nikada me ništa nisu učili," rekla je Gwen. "Radila sam za Borghese štandom na kome niko nije kupovao jer je šminka bila previše skupa. Ali, ja sam volela da šminkam devojke, čisto da vide kako bi izgledale sa šminkom. Sećam se da su sve posle mog šminkanja bile zadovoljne i pune samopouzdanja, a to je i suština šminke i generalno šminkanja."

Prošle godine je pevačica objavila svoju kolekciju ruževa, rumenila, senki, proizvoda za obrve i druge šminke sa brendom Urban Decay. Njena kolekcija je prošla vrlo uspešno. "Gwen jednostavno privlači zaljubljenike u šminku," rekao je Benjamin Karsch, Revlon-ov direktor marketinga." Širom sveta je poznata po svojim crvenim usnama, što definitivno ima veliki uticaj na njen položaj ambasadora brenda Revlon. To je povezano sa njom kao osobom, ali i njenom ljubavnom pričom."

Više informacija nije objavljivano, niti znamo da li će se pojaviti nova verzija crvenog ruža, mada prve slike kampanje sugerišu da je nešto slično u planu.

Izvor: harpersbazaar.com

V.R.

Pročitajte još

Pročitaj još