Kvalitet i posvećenost vidljivi na prvi pogled

Imajući kao vodilju misao čuvenog pisca Oskara Vajlda: „Imam najjednostavniji ukus. Uvek sam zadovoljan najboljim“, kompanija Miele, vodeći proizvođač vrhunskih kućnih aparata, predstavila je inovacije oličene u novoj generaciji ugradnih uređaja ekskluzivnog dizajna. Generacija 7000 razvijena je u četiri dizajnerska pravca, osmišljena tako da se savršeno uklope sa najrazličitijim elementima vašeg kuhinjskog nameštaja.

ArtLine inovativnu Miele tehnologiju predstavlja kroz bezvremenske elemente dizajna. Puristična elegancija postignuta je dizajnom bez ručki i ručno rađenim prednjim elementima uređaja. Dizajn linije PureLine odlikuje se visokim udelom stakla koje stvara osećaj smirenosti. Osim toga, horizontalni elementi od nerđajućeg čelika i privlačna ručka koja naizgled lebdi dodatno upotpunjuju svedene elemente ove linije. U pogledu upotrebe stakla kao materijala, slična je i linija VitroLine, a koja je sa svojim nenapadnim staklenim fontovima dostupna u grafitno sivoj, sjajno beloj i crnoj boji obsidijana. ContourLine odiše samopouzdanjem, ističući u prvi plan profesionalnost i strast prema kuvanju. Čvrste i čiste linije definišu različite elemente dizajna, ukazujući na neupitan kvalitet materijala i snažnu strukturu.

Miele ugradni aparati biće u savršenoj harmoniji, bez obzira kako ih postavite. Možete ih kombinovati horizontalno u panoramskom dizajnu, vertikalno u dizajnu kule, centralno u obliku kocke ili slova T. Bez obzira na odluku o postavci, idealno koordinisane prednje strane aparata stvaraju skladan izgled u kome ćete uživati.

Svojom Generacijom 7000, Miele obnavlja kompletan asortiman ugradnih kuhinjskih uređaja, od klasičnih rerni i ploča, rerni na paru, aparata za kafu pa sve do mašina za pranje sudova. Uređaji su opremljeni i pametnom asistencijom uključujući kameru u rerni ili sistem koji sprečava da hrana zagori pri pečenju. Neki uređaji čak sprečavaju naredni korak korisnika. Kroz Generaciju 7000 Miele predstavlja skoro 3000 verzija modela širom sveta, što je ujedno najveće lansiranje proizvoda u istoriji kompanije dugoj 120 godina.

Pročitajte još

Pročitaj još