Harper's Bazaar Srbija

Doživite ’80. uz kampanju Rajićeva Shopping Centra koja pomera modne granice

Koliko je važno izaći iz komercijalnih okvira i biti drugačiji, pokazuje i nova kampanja Rajićeva Shopping Centra kroz koju je prikazan savršen spoj suštine brend vrednosti sa dobro poznatim licima i svetskim modnim trendovima.

„Stvari koje volimo“ na upečatljiv način prikazuju emocije koje se bude u nama u iščekivanju dana ljubavi, a koje oživljavaju radosne trenutke živopisnih osamdesetih godina, uz prevazilaženje svih očekivanja kada su u pitanju stilski izazovi.

Poznati glumci Aleksandar Radojićić i Viktor Savić ovog puta su bili glavni likovi modne priče, sa porukom – da ne treba tragati za idealnim, već uživati u svakodnevnim trenucima koji čine život ispunjenim.

Na fotografijama koje odišu vintage momentima, poznati glumci uživaju u svakodnevnim ritualima u svom omiljenom shopping centru, a modne kombinacije koje su poneli prikazuju na način kako pomoću odevnih komada i aksesoara omiljenih modnih brendova današnjice rekreirati stil kojim su odisali vanvremenski modni editorijali nekog drugog vremena.

Nova kampanja Rajićeva Shopping Centra je zapravo još jedna u nizu upečatljivih i drugačijih kampanja koje je ovaj tržni centar realizovao u protekloj godini sa ciljem da iskustvo kupovine podigne na viši nivo i izađe iz okvira fast fashion trendova tako što će priuštiti svojim posetiocima uživanje u svakom momentu posete i kupovine na mestu gde se ukršta istorijski i modni centar prestonice.

Foto: Promo

Tekst: Promo

Najnovije