Koliko blogeri zaista zarađuju za Instagram postove

Bloging biznis cveta. Kako WWD izveštava, sponzorisani Instagram post top blogera može koštati između 5.000 i 25.000 dolara. To je gotovo petostruko više nego pre godinu ipo dana.

Tome dodajte zaradu od affiliate marketinga - od koga boger zarađuje svaki put kada usmeri kupca ka sajtu nekog brenda ili online butika, zatim druga partnerstva uključujući modeling ugovore, saradnje, lične linije prizvoda - i shvatićete da top blogeri zarađuju između 1 i 3 miliona godišnja.

Samo affiliate marketing donosi blogerima šestocifrenu zaradu svakog meseca, a Forrester Research predviđa da će izdaci za affiliate marketing dostići 4,5 milijarde dolara u 2016. godini.

Mnogi vodeći blogeri odbijaju da podele tačne cifre svojih zarada, tako da je nepoznato koliko zaista zarađuju. Priča se da će Kristini Bazan ugovor sa L'Oréalom doneti sedmocifrenu zaradu za godinu dana, iako ni ona ni L'Oréal nisu za WWD želeli da komentarišu taj aspekt partnerstva. S druge strane, Chiara Ferragni, vlasnica bloga The Blonde Salad, u 2015. godini je samo od prodaje svoje kolekcije cipela zaradila 7,5 miliona dolara sudeći po Alessio Sanzogniju, generalnom manadžeru grupe Chiara Ferragni, Theblondesalad.com, i Chiara Ferragni Collection.

Brandovi su voljni da plate blogerima tako velike iznose jer znaju da će im se ta investicija isplatiti. 2014. godine, Rachel Parcell sa bloga Pink Peonies donela je sajtu nordstrom.com prihod od prodaje u iznosu od milion dolara tokom praznične sezone. Za prošlu Noć veštica, Christine Andrew sa bloga Hello Fashion donela je 107 procenata povećanja broja lajkova i 465 procenata povećanja broja komentara kada je 'preuzela' Neiman Marcus Instagram stranicu. A prošlog decembra, ShopStyle affiliate mreža, ShopStyle Collective, i njenih 100 top blogera doneli su prodaju u vrednosti od 6 miliona dolara samo tog meseca, što predstavlja povećanje od 315 procenata.

Drugim rečima, zarada je u blogingu, i da smo zaista pametni, svi bismo napustili svoje poslove i u potpunosti se posvetili Instagramu.

Foto via harpersbazaar.com

Pročitajte još

Pročitaj još