25 godina čuvenih Stuart Weitzman 5050 čizama

Lice reklamne kampanje je niko drugi, nego Kate Moss!

Ikona stila koja je popularizovala klasične gumne čizme kao must-have obuću za festivale, rese kao obavezan “rock” detalj, leopard šare kao neutralni print i skinny farmerke, Kate Moss, udružila se sa američkim brendom Stuart Weitzman kako bi zajedničkim snagama proslavili rođendan njenih omiljenih 5050 čizama.

Prvobitno predstavljene 1993. godine, 5050 čizme su bile prepoznatljiv i unikatan model brenda zbog zadnje rastegljive strane, koja je unela “revoluciju” u industriju obuće. Danas dolaze u više varijanti, ravne ili sa potpeticama - Reserve - koje Kate nosi u novoj kampanji.

“Moja omiljena stvar kod Reserve čizme jeste rastegljiva zadnja strana. Tako su udobne. To su još jedne čizme koje su sa godinama sve bolje i bolje”, rekla je Kate za popularne čizme.

V.R.

Pročitaj još iz kategorije Vesti