Balmain predstavio svoju novu armiju

Pripremite se za digitalni modeling.

Balmain je predstavio svoju novu “armiju” supermodela, a ono što ih čini drugačijim od svih ostalih jeste što nisu prave! Ove sezone je kreativni direktor modne kuće, Olivier Rousteing, odlučio da priključi “virtualnu armiju” u novoj kampanji, koje će naravno nositi najnovije komade brenda.

“Bilo ko se može uvek priključiti našoj rastućoj Balmain armiji – samo je potrebno da delite upadljivi i avanturistički duh kao naše virtualne ikone Margor, Shudu i Zhi, u kojima se ogleda lepota, rock stil i moć samopouzdanja”, rekli su predstavnici brenda. Modele je kreirao fotograf Cameron-James Wilson, koji je kreirao prepoznatljivu Shudu manekenku 2017. godine. Odeća je stilizovana od strane CLO Virtual Fashion, koji kreira hiperrealne, 3D simulacije odeće. Shudu je poznaza kao “prvi digitalni super model” i njen Insatgram profil prati preko 140 hiljada pratilaca. Ona je već učestvovala u kampanjama za Fenty Beauty i editorijalima za “Women’s Wear Daily” i “Cosmopolitan”.

Popularnost virtualnih modela je definitivno u porastu, a to najviše dokazuje Lil Miquela koju su kreirali Trevor McFedris i Sara Decou i koju na Instagramu prati preko milion pratilaca. Često učestvuje u modnim kampanjama i promovisanju dobrotvornih fondacija i organizacija.

Dizajner Olivier Rousteing je poznat po svom edgy stilu i fokusu na stavljanje francuske kuće u prve redove digitalnog doba. “Potrebna nam je promena. Moramo da pomerimo granice. Moramo da pričamo sa novim generacijama. Moramo da učinimo modu relevantnijom”, rekao je dizajner u jednom intervjuu.

V.R.

foto: Balmain

Pročitajte još

Pročitaj još