Bottega Veneta otkriva novu prolećnu kampanju

Osvežena vizija italijanske modne kuće.

Prva kampanja od kako je na mesto kreativnog direktora došao Daniel Lee, nedavno je predstavljena i može se reći da izgleda vrlo chic i osvežavajuće među svim ostalim predstavljenim kampanjama.

Snimljena na napuljskom ostrvu Iskija, čiste i vrlo moderno “ukusne” fotografije daju opušteni osećaj koji je redak među današnjim trendovima u kome doniraju različiti motivi i detalji, poput logomanije. Stajlinzi su jednostavni i nosivi, poput belog topa i šortsa koji u kampanji nosi Kaya Wilkins. Takođe možemo videti i Saskiu De Brauw u minimalističkom stajlingu – kožnom trencj kaputu i potpeticama u neutralnoj boji. Neutralne kombinacije dodatno akcentuju aksesoari poput dugačkog zlatnog lanca i kožne tote torbe.

Mnoge će kampanja podsetiti na Celine eru Phoebe Philo, upravo zbog toga što je Daniel Lee bio na vrhu dizajna za žensku odevnu liniju. U novoj ulozi će dizajner nastaviti da predstavlja svoje razumevanje prema današnjoj ženskoj modi i željama koje dame imaju. Od kreiranja bezvremenih silueta, do isticanja kožnih detalja, radovi novog kreativnog direktora su nešto na šta svi treba da obratimo pažnju u narednim sezonama.

Pogledajte novu kampanju brenda Bottega Veneta.

V.R.

foto: Bottega Veneta

Pročitajte još

Pročitaj još