Burberry menja format Londonske Nedelje mode

Christopher Bailey najavio je svoje planove da napravi velike izmene na London Fashion Weeku, radikalno izmenjujući načinna koji Burberry kreira, prezentuje i prodaje svoje kolekcije.

Od septembra 2016., brend više neće prikazivati četiri kolekcije godišnje (dve muške i dve ženske), već će umesto toga predstavljati dve kolekcije nevezane za sezonu, u kojima će biti pomešane muške i ženske kreacije. Umesto spring/summer i autumn/winter kolekcija, biće održane 'februarska' i 'septembarska' revija, na kojima će biti prezentovana garderoba koju je moguće odmah nakon revije kupiti online ili u radnji.

Potez koji menja pravila igre u svetu mode napravljen je sa uvažavanjem globalne publike i potrošača, a cilj je da se skrati period između revije i pristizanja kolekcije u radnje.

"Izmene koje pravimo omogući će nam da izgradimo bližu vezu između iskustva sa revija i trenutka kada ljudi mogu fizički da se upoznaju sa kolekcijom," rekao je Christopher Bailey, izvršni i kreativni direktor Burberry modne kuće. "Naše revije već neko vreme evoluiraju u pravcu zatvaranja tog vremenskog jaza. Od livestreamova do poručivanja kreacija pravo sa piste i kampanja na društvenim mrežama, ovo je najnoviji potez u kreativnom procesu koji će nastaviti da se razvija."

Odmah nakon revija, u svim izlozima i na rafovima biće nove kolekcije, a prateće kampanje će se takođe pojaviti u ključnim digitalnim i štampanim medijima.

Foto via harpersbazaar.com

Pročitajte još

Pročitaj još