Burberry se posvećuje održivosti novom kolekcijom

Koronavirus nije jedina briga koja utiče na društvo na globalnom nivou.

Pogoršanje zemljine atmosfere i otpada odavno su problem, a tek su odnedavno industrije to primetile - modna je jedna od njih. Brendovi polako ali sigurno donose programe koji nastoje poništiti sistemska pitanja oko zagađenja koje stvara čovek. Burberry je, međutim, relativno rano usvojio ekološki prihvatljive prakse i održivost postaje osnovna misija od 2004. godine. Njegova nedavna revija na Londonskoj nedelji mode takođe je bila održiva.

Danas britanski brend lansira ReBurberry Edit, 26 komada iz kolekcije za proleće 2020. izrađene od održivih materijala. Kolekcija sadrži niz mantila, parki, jakni, naočara i dodataka kreiranih od ostataka, industrijske plastike i drugih recikliranih materijala ili prirodnih vlakana.

"Na pola puta naše strategije odgovornosti do 2022. godine i dalje smo posvećeni postizanju opipljivog napretka u odnosu na naše socijalne i ekološke ciljeve, a naši holistički programi održivosti fokusirani na proizvod su od krucijalnog značaja za to“, rekla je Pam Batty, potpredsednica Burberry-ja, u izjavi.

U današnje vreme, ljudi su bolje informisani o štetnim uticajima koje moda ima na životnu sredinu. Zbog toga traže transparentnost u načinu na koji se proizvodi proizvode, a inicijativama poput ReBurberry Edit-a, Burberry brend daje kupcima priliku da ulažu svoj novac u jedinstvene komade i istovremeno vode računa o ekologiji i održivosti.

„Čvrsto verujemo da je lansiranje pozitivnih promena kroz sve naše proizvode u svakoj fazi lanca vrednosti od presudnog značaja za izgradnju održivije budućnosti za celu našu industriju.“

Harper's BAZAAR US

Pročitaj još