Clare Waight Keller debitovala novom reklamnom kampanjom za Givenchy

Iako će prva kolekcija nove kreativne direktorke brenda Givenchy biti predstavljena tek u oktobru, već sada je malo podignut “veo” zahvaljujući novoj reklamnoj kampanji. Prve slike kolekcije su otkrivene u okviru kampanje “zavođenje transformacijom”.

Reklamnu kampanju, koju je slikao Steven  Meisel, čine četiri crno bela portreta mladih žena i muškaraca koji poziraju sa mačkom, evocirajući senzualnost i misteriju. Prateći odlazak Riccardo Tiscija, koji je na mestu kreatinog direktora bio 12 godina, Clare Waight Keller je preuzela ovo mesto u martu ove godine. Nove slike ukazuju na njen pravac upravljanja modnom kućom, koji ima određenu dozu nežnosti i nonšalantnosti, pomešanih sa visokom notom zavođenja koje osvežava.

Modeli Saffron Vadher i Meghan Roche u kampanji nose samo čipkanu bluzu, dok su njihove muške kolege, Elias Bouremah i Kolton Bowen obučene u uske, zagasito sive pantalone. A tu je i mačka, koja je donela određenu dozu intimnosti i mističnosti u spavaćoj sobi u kojo su slikani, u Njujorku.

“Sviđa mi se jednostavnost portreta i pogled svakog modela koji je direktan i zavodljiv. Oni evociraju moć, odvažnost i grafički kvalitet koje je Hubert de Givenchy davao svemu što je dizajnirao”, rekla je Clare.

Foto: Givenchy

V.R.

Pročitajte još

Pročitaj još