Da li je ovo najerotičnija Calvin Klein kampanja do sada?

Brend Calvin Klein poznat je po izuzetno vrućim kampanjama više nego ijedan drugi brend — ali sa najnovijom kampanjom su prevazišli sami sebe.

Prikladno naslovljena "Erotica," prolećna globalna kampanja prikazuje Kendall Jenner, Klaru Kristin, Abbey Lee Kershaw i Saskiu de Brauw sa par krpica na sebi, kako provokativno demonstriraju šta vole da rade u cK donjem vešu. Kampanju potpisuje fotograf Harley Weir.

Na jednoj od fotografija, gledamo Clari pod suknju, dok naslov objašnjava da ona voli da "se pokazuje" u svom Calvin Klein vešu. Na drugoj vidimo Abbeyino stopalo u punom planu dok ona leži na podu i objašnjava nam da ona voli da  "rastura" u svom Calvin Klein vešu.

Ipak, od svih njih, Kendall je dobila najsugestivniju fotografiju: manekenka drži presečeni grejpfrut — koji veoma liči na stidnicu — i ljubi ružin pupoljak, uz naslov koji kaže da ona voli da "jede" u svom Calvin Klein vešu. Dvostruko značenje svakako nije slučajno.

Ostatak fotografija iz kampanje pogledajte na sajtu Fashion Copious.

Foto via harpersbazaar.com

Pročitajte još

Pročitaj još