Gucci je spreman za novogodišnje praznike

Posetite jednu od pet lokacija kako biste isprobali iskustva alternativne stvarnosti luksuzne modne kuće.

Alessandro Michele, kreativni direktor brenda Gucci, ima sposobnost da pokrene neočekivanu saradnju, što je koncept očigledan u najnovijem Gucci poduhvatu. Juče je brend lansirao novu vrstu pop-up prodavnica pod nazivom Gucci Pin na pet ekskluzivnih lokacija širom sveta.

Ideja je nastala iz koncepta fiksiranja mesta na pametnim telefonima ili računarskim mapama. U svakom iskačućem prozoru, izdanje će sadržati temu koja odražava proizvode koji su dostupni na tom određenom mestu. Da biste pronašli svaku od ovih samostalnih prodavnica, jedinstvene lokacije pojaviće se i u Gucci aplikaciji i na Google mapama. Na svakoj lokaciji korisnici će biti upoznati sa inovativnim AR doživljajima specifičnim za tu prodavnicu.

Digitalna integracija se nastavlja jer će sadržaj biti dostupan na Snapchatu i Instagramu. Ovogodišnja tema Gucci Pin-a odnosi se na doba darivanja, obeleženo cvetnim motivima i linijom Ophidia. Gucci Pin ponudiće kupcima širok spektar proizvoda za prazničnu sezonu, poput živopisne ženske odeće i dodataka da bi ušli u praznični duh. Buduće teme koje dolaze u 2020. godinu uključuju Kinesku Novu godinu, Miki Mausa i psihodeličnu estetiku.

Pet Gucci Pin pop up prodavnica sada su otvorene u Japanu, Hong Kongu, Koloradu i Parizu.

crfashionbook.com

Pročitajte još

Pročitaj još