Novu kolekciju Intimissimi brenda predstavile Irina Shayk, Dakota Johnson i Ana Ivanović

Intimissimi, luksuzni brend donjeg veša je predstavio novu kolekciju za jesenju sezonu, a u poslednjoj reklamnoj kampanji je okupio neke od najvećih zvezda zabavne industrije i sporta.

Kampanja je nazvana #Insideandout i prilično je unikatna i zanimljiva jer su u njoj zvezde u potpunosti obučene, dok se veš nalazi ispod odeće. Suština kampanje je isticanje važnosti donjeg veša, čak i ako se on ne vidi. Mario Testino je bio zadužen za fotografije, a ispred objektiva su pozirale top model irina Shayk, glumica Dakota Johnson, kuvarica Ella Mills i naša teniserka Ana Ivanović koja se odlično snašla i u ulozi modela.

“Kasting je odličan, ali mi se najviše svidela ideja reklamne kampanje za donji veš koja komunicira sa potpuno obučenim modelima. Želeo sam da fotografišem kako žene izgledaju i osećaju se dok nose različit donji veš ispod odeće. Ovo je vrlo izazovan način za Intimissimi i prodaju donjeg veša”, rekao je Mario Testino.

Nova kolekcija je kao i prethodne, vrlo ženstvena i elegantna, u kojoj dominira veš od čipke. Grudnjaci su posebno dizajnirani i kreirani da bi pružili podršku svakoj dami, bez obzira na veličinu i oblik grudi. Uz njih će svaka haljina, majica ili bilo koji drugi odevni komad izgledati savršeno!

Foto: Intimissimi

V.R.

Pročitaj još iz kategorije Vesti