Podižemo svest o raku dojke: Sofia Vergara u Stella McCartney kampanji

Poznata kolumbijsko-američka zvezda, Sofia Vergara, zakoračila je u svet mode učestvovanjem u kampanji za modni brend Stella McCartney.

U “Rose Romancing” kompletu veša, predstavljena je na dan kada je preminula majka dizajnerke, Linda McCartney. Linda je podlegla bolesti, raku dojke,  1998., zbog čega je Stella postala aktivna u dizanju svesti i predsatvljanju kampanja koje pomažu ženama da saznaju nešto više o ovoj podmukloj bolesti. Često u kampanja angažuje poznata lica, a ove godine je na tom mestu glumica Sofia.

Na slici koja je objavljena na Instagramu dizajnerke, možemo videti Vergaru, dok u naslovu piše: “Ove godine se očekuje preko 266 hiljada novih slučajeva teškog oblika raka dojke dijagnostikovanog kod žena i muškaraca. Očekuje se da će preminuti oko 41 hiljada žena od raka dojke... Žene iz latino zemalja imaju manji pristup skriningu i formalnoj zdravstvenoj nezi, nego žene u ostalim regijama SAD-a.”

“Rose Romancing set veša je namenjan da bude nešto prelepo što će podsećati žene da se pregledaju”, rekla je Sofia u kratkom videu kampanje. “Imajte ponos kao žena i ohrabite sebe jer znate svoje telo. Volite ga i slavite.”

Sav novac od prodaje “Rose Romancing” delikatnog seta veša u pink boji će biti doniran humanitarnim fondacijama i centrima za podršku.

V.R.

Pročitaj još