Poznate ličnosti u reklamnoj kampanji za Fossil pametne satove

U novoj reklamnoj kampanji za nove hibridne i touchscreen satove brenda Fossil, pojavljuju se Kristen Bell, Yara Shahidi, Leslie Odom Jr. i Austin Mahone.

Kampanja pod imenom “Fossil Firsts” je dizajnirana tako da kultiviše nostalgiju brenda, jer polako klasične modele satova počinju da menjaju njihove novi "pametne" verzije. Glumice Kristen Bell i Yara Shahidi i muzičari Leslie Odom Jr. i Austin Mahone u kampanji pričaju o svom prvom upoznavanju sa brendom, odnosno prvom Fossil satu koji su ikada nosili. Svaka ispričana priča govori o ličnim i profesionalnim koracima zvezda tokom nošenja omiljenog Fossil-ovog sata.

Brend je istakao da se mora razvijati sa tehnologijom, kako bi bio relevantan za nove generacije kupaca. “Znamo da je ovo vrlo bitan trenutak u časovničarskoj industriji, a Fossil, kao vodeća kompanija, želi da promeni tradicionalne satove kroz inovativne dizajne i tehnologiju koja se može pronaći u hibridnim satovima”, rekla je Jill Elliott, glavni kreativni direktor.

Fossil hibridni satovi će biti lansirani ovog leta u četiri stila za muškarce i žene, dok će “Q Accomplice”, Q Activist”, “Q Venture” i “Q Explorist” biti predstavljeni na jesen. Satovi će raditi na touchscreen platformi koju pokreće Android Wear tehnologija, uz pomoć koje se sat povezuje sa vašim pametnim telefonom.

Foto: Fossil

V.R.

Pročitajte još

Pročitaj još