Selena Gomez kao balerina u novoj kampanji brenda Puma

Nakon što je proglašena za novog ambasadora brenda u septembru prošle godine, Selena je predstavila novu kampaju za “Phenom” patike narednog meseca. Sada je za veliki početak godine još jednom učestvovala u kampanji, ovog puta za prolećnu En Pointe kolekciju.

“Osećam se samouvereno. Osećam se moćno. Osećam se pod kontrolom. Ja sam hrabra. Da, možda nisam savršena, ali sam uvek JA. Bez maske, filtera, samo Selena Gomez”, rekla je pevačica, istovremeno ističući samouvereni stav.

Za kolekciju koja je inspirisana baletom, Puma je angažovala nekoliko najpopularnijih plesača iz njujorškog baleta. Oni su sarađivali na kreiranju nove linije koja je istovremeno moderna i dovoljno udobna za potrebe svakog plesača. Ove jake žene provode i po nekoliko sati u studiju vežbajući, tako da im je potrebna odgovarajuća sportska oprema, a naročito patike koje treba da im pruže veliku podršku. Brend se upoznao sa svim njihovim zahtevima i predstavio liniju za svakoga ko želi da se oseća kao prava balerina.

“Njena neustrašivost je reflektovana na kolekciju sa upadljivim, statement komadima koji zahtevaju pažnju. Nikada dosadna. Nikada ista. Uvek na mestu. Puma En Pointe kolekcija pedstavlja lineralne elemente, široke trake i vunene detalje inspirisane baletskim tehnikama”, izjavio je brend za novu kolekciju. Kampanja, koju je snimio Alberto Turincio, fokusira se najviše na novi model patika, iako kolekcija sadrži i helanke, krop dukseve, sportske grudnjake i druge sportske komade.

Foto: Puma

V.R.

Pročitajte još

Pročitaj još