Social retail - Shopping budućnosti kombinuje kupovinu i društvene mreže

Prva Burberry prodavnica ove vrste je otvorena pre nekoliko dana. 

Pandemija je snažno pogodila svet mode i u poslednje vreme, često čujemo da veliki brendovi zatvaraju svoje prodavnice. Ali to ne znači da nema poslovanja, novih pokretanja i inovativnih ideja. Čini se da su modne kuće i dalje spremne da se razvijaju i vode svoj posao u novu eru, uvodeći inovacije poput „socijalne trgovine“.

Šta je socijalna maloprodaja?

To je praksa koja povezuje iskustvo trgovine na malo sa društvenim mrežama, koristeći novu tehnologiju. Prva takva prodavnica je brenda Burberry koja je otvorena pre nekoliko dana u Kini. To je 63. prodajni objekat brenda u zemlji, ali prva je dizajnirana po logici "društvena maloprodaja". Prodavnica je nastala u saradnji sa kompanijom Tencent, koja je vlasnik WeChat-a (br. 1 kineske aplikacije za razmenu poruka) i popularne Fortnite video igre, na način koji integriše društvene mreže i igre u iskustvo kupovine.

Koristeći novu Burberry platformu u mini aplikaciji WeChat, kupci će moći da zakazuju sastanke, razgovaraju sa drugim kupcima i rezervišu svoj termin u prodavnici ili u Thomas Cafe-u putem aplikacije putem svog mobilnog telefona.

Svaki kupac ima simpatičnu malu životinju kao svog avatara koja pregleda platformu, a proizvodi imaju QR Code koji prilikom skeniranja mobilnim telefonom otkriva dodatni sadržaj (poput fotografija i video zapisa i kombinacija koje možete napraviti sa ovom posebnom odećom).

Ali, najvažnije je da kupci mogu da akumuliraju „socijalnu valutu“. Što više koriste aplikaciju i dele sadržaj vezan za prodavnice na društvenim mrežama, više bodova zarađuju u programu nagrađivanja i više nagrada otključavaju. Nagrade uključuju, na primer, neke „skrivene“ predmete koji se mogu naručiti u Thomas Cafe-u ili pristup privatnom prostoru koji se zove Trench Experience.

"Želimo isprobati nove ideje i osporiti granice onoga što se može učiniti. Kada su u pitanju socijalne mreže i maloprodajne inovacije, Kina je najočitije mesto za to, kao i luksuzni kupci. „Vrlo su dobro upoznati sa digitalnom tehnologijom,“ rekao je Marco Gobbetti direktor kompanije Burberry.

"Ova prodavnica istražuje odnos između prirode i digitalne tehnologije i energije koja ih povezuje, kroz uzbudljiv novi koncept," rekao je Riccardo Tisci, umetnički direktor kuće.

harpersbazaar.gr

Pročitaj još iz kategorije Vesti