Aplikacije koje će vam olakšati treniranje

Ponekada nije lako naterati se na vežbanje, a kada se setimo koliko vremena ćemo potrošiti samo na odlazak do teretane i povratak kući, ne računajući vežbanje, lako odustajemo. Smartphone aplikacija za vežbanje na tržištu je mnogo, što uveliko olakšava vežbanje kod kuće. Tako svoj napredak možete pratiti i preko smartphone-a, a koje aplikacije vam otkrivamo pogledajte u nastavku.

Užurbani način života verovatno je najčešći izgovor za neaktivnost jer nakon napornog radnog dana samo želimo leći u krevet i odgledati omiljenu seriju. Johnson & Johnson 7 minute workout je aplikacija koja nudi program za vežbanje za koji će vam biti potrebno sedam minuta, zid i sto kako biste mogli izvesti vežbe. Tu su i varijacije i nove vežbe koje možete kombinovati kako vama odgovara. Za vreme vežbanja možete gledati instruktora kako objašnjava svaku vežbu posebno, pratiti vreme ili pak kontrolisati playlistu.

Još jedna aplikacija za ubrzane je Sworkit koji nudi nekoliko stilova vežbanja – snaga, kardio, yoga i istezanje, u vremenskim intervalima u rasponu od svega pet minuta do jednog sata. Možete odabrati deo tela na kojem želite da radite i urediti program po sopstvenoj meri. Za početnike i za one bez inspiracije, tu su već složene vežbe koje samo morate slediti, što uz video i tajmer nije nikakav problem.

Nike osim kvalitetne i moderne odeće za vežbanje kreira i aplikacije uz koje je fizička aktivnost jednostavnija. Osim aplikacije za trčanje, ovaj brend razvio je i fitness aplikaciju Nike+ Training Club. Preko 100 vežbi dostupno je putem ove aplikacije, a možete odabrati i ceo program u trajanju od četiri nedelje koji će vas svakodnevno voditi bliže cilju – gubitku kilograma, toniranju tela ili povećanju snage. Svake nedelje naći ćete novu vežbu, a aplikacija će pratiti vaš napredak putem NikeFuel bodova koji se automatski sinhronizuju na vaš profil.

Aplikacija Charity Miles prati vaše trčanje, hodanje ili vožnju biciklom te za svaku pređenu milju putem sponzora donira novac u dobrotvorne svrhe. Sve što trebate učiniti je skinuti aplikaciju, odabrati organizaciju kojoj želite donirati i krenuti s aktivnošću. Za svaku milju hodanja ili trčanja donirate 25¢, dok za vožnju biciklom donirate 10¢ po milji. Od jedne aktivnosti nećete spasiti svet, ali malo po malo i vaš doprinos može da se pretvoriti u lepu svotu, a možda vam baš pomoć drugima posluži kao motivacija.

Foto via harpersbazaar.com

 

 
Nikola Grbin

WEB NOVINAR

 
 
 

Pročitajte još

Pročitaj još