Namirnice koje sadrže “skriveni” šećer

Otkrivamo koje namirnice treba da smanjimo na minimum kako bismo istovremeno poboljšali nivo šećera u krvi i samim tim učinili celo telo zdravijim.

“Naše telo nema biološke uslove za šećer”, otkriva nam nutricionista Sarah Ann Macklin. “Dnevno bi maksimalno trebalo da unesemo oko 7 malih kašika šćera u organizam, a mi unosimo duplo ako ne i više.”

Izbegavajući čokoladu, krofne i druge slatkiše je jedna stvar, ali je problem što mnogi od tih šećera koje konzumiramo nisu očigledni, već sakriveni u hrani koje na prvi pogled deluju kao da nisu ni malo slatke. “Danas se iz većine proizvoda izvlače masti, a dodaje šećer kako bi ukus bio lepši. Međutim, istovremeno nas to čini i gladnijim upravo zbog manjka masti”, objasnila je Sarah. “Šećer ima ogroman uticaj na naše zdravlje, a najviše na gojenje. Mnogi ne znaju koliko tačno šećera unose u organizam, što nije dobro.”

Kojih 10 namirnica ima najviše “skrivenog” šećera (1 mala kašika je 4g šećera)

- Kikiriki puter

- Kečap

- Kupovni paradjz sos

- Kupovni dresinzi za salate

- Supe

- Frapućino (čak 80g)

- Proteinske čokoladice

- Jogurt

- Suvo voće

- Kupovni musli

V.R.

Pročitajte još

Pročitaj još