Zašto ne gubite kilograme: 20 iznenađujućih razloga

Gubljenje viška kilograma u većini slučajeva nije lak posao. Lakše je reći da ćete početi sa dijetom i voditi računa o ishrani, nego to zaista i uraditi.

Naročito kada nam na put do savršenog izgleda staju različite male prepreke, koje znaju da ceo proces vrate na početak. Postoje i stvari koje neprimetno prolaze, a koje takođe utiču na našu zdravu ishranu i remete naš put ka cilju. Vi ih možda ne vidite jer ste ubeđeni da sve radite kako treba, ali upravo te "sitnice" zadržavaju vaš proces u jednoj tački. Pored jednog kolačića i jednog propuštenog treninga, pogledajte koje stvari dodatno negativno utiču na vašu dijetu:

1. Pogrešna dijeta;

2. Ne ležete u krevet u relativno isto vreme ili ne spavate dovoljno;

3. Previše sebi dopuštate - od propuštenih treninga do "malih" propusta u ishrani;

4. Konzumirate previše velike porcije;

5. Vaši prijatelji ili partner imaju lošu ishranu - pokušajte da ih nagovorite da zajedno promenite ishranu na bolje ili ojačajte karakter i ne konzumirajte istu hranu kao i oni;

6. Ne unosite dovoljno dobrih ugljenih hidrata;

7. Ne unosite dovoljno dobrih masti;

8. Hronično ste pod stresom;

9. Pogrešne stvari držite na radnoj površini ili policama u kuhinji;

10. Ne delite uspeh sa drugim ljudima;

11. Fokusirate se na naslove proizvoda, umesto na njihove sastojke i nutritivne podatke;

12. Ne rešavate probleme sa stomakom;

13. Ne vežbate dovoljno;

14. Stalno isprobavate nove dijete i prekidate ioh, a zatim ih opet započinjete;

15. Brzo konzumirate hranu;

16. Mislite da su vaši geni krivi za višak kilograma;

17. Ne proveravate veličinu porcija kada ste u restoranu;

18. Previše jedete kada odete negde (npr. u restoran);

19. Konzumirate previše šećera;

20. Ne pojačavate jačinu treninga;

V.R.

Pročitajte još

Pročitaj još