Gucci lansira novi makeup proizvod!

Italijanski brend je najavio novu kolekciju ruževa, koju je kreirao Alessandro Michele, kreativni direktor brenda.

Nova kolekcija se sastoji iz 36 novih, vibrantnih nijansi koje smo mogli da vidimo na Gucci revijama u prethodnih nekoliko sezona – od upadljivih crvenih, do prelepih pink. Boje su birane tako da budu diverzne i inkluzivne. “Šminka je nešto poetično i prolazno što možemo dodati licu, istovremeno menjajući ili ističući nešto na sebi”, otkrio je dizajner. “Na nju gledam kao na magčan jezik, snažno povezan za druge detalje koje koristim za isticanje ličnog stila, poput nakita ili frizure. Od svih ovih aspekata potrebnih za isticanje, šminka je najneposredniji i najstariji način – što je čini još fascinantnijom.”

“Ruž je najlepši predmet koji možete naći unutar torbe”, nastavio je Alessandro. “On  je najfascinantniji jer je oduvek imao lep miris – naši Gucci ruževi imaju miris ljubičica. Ruž je zabavan predmet jer evocira na bojice sa kojima deca boje. Ruž takođe simboliše svet filma i poznate usne Holivuda.”

Dizajner je takođe objasnio da je bio inspirisan vintage glamurom pedesetih godina, pogotovo “holivudskim divama i mitologijom kinematografije u kojoj se usne stavljaju u prvi plan”, zbog čega ruževi imaju imena po poznatim glumicama, od Jean Harlow, do Bette Davis. Pakovanja će biti u zlatnim tonovima sa art-deco motivima, ali i tirkiznoj i boji slonovače kompletirane ružinim laticama.

Kolekcija će u prodaji biti ekskluzivno na zvaničnom sajtu od 4. maja.

V.R.

foto: harpersbazaar.com

Pročitajte još

Pročitaj još