Još u oktobru je poznati dizajner i osnivač istoimenog brenda Tommy Hilfiger otkrio da je za globalnog ambasadora odabrana mlada glumica Zendaya. Pored toga je postala i saradnik na novoj kolekciji koja je zvanično debitovala u Parizu pod imenom Tommy x Zendaya.
Događaj je inspirisan legendarnom revijom “Battle od Versailles” iz 1973. godine koja je imala važan uticaj za modnu istoriju: održana u Versajskom dvorcu, na jednom mestu je okupila američke i francuske dizajnere na jednom mestu i dala značaj i krediblitet američkoj modi koja se do tada smatrala inferiornom. Deset američkih supermodela crne boje kože su tada učestvovali i dokazali njihov status ikona u modi. To je duh koji je inspirisao Zendayu da učestvuje u ovom projektu. Modna pista u stilu disko podijuma, pesme koje su terale na igranje i pevanje, učinile su da događaj izgleda vanvremenski i vrlo opušteno.
Ključni motiv kolekcije je inkluzivnost, pa smo tako mogli da vidimo modele različitih godina – od 18 do 70 – koji su predstavili komade poput dubokih farmerki i modela sa širokim nogavicama, kombinezone, haljine sa šljokicama i mnoge druge komade koji su evocirali na stil 70-ih godina. Ipak, niko nije očekivao veliko finale kada se na podijumu-pisti pojavila 70-godišnja zvezda Grace Jones! Ona je reviju kompletirala uz dobru energiju i đusanje uz njenu hit pesmu “Pull Up to the Bumper”. Zatim su izašli svi modeli zajedno sa Zendayom i Tommyjem Hilfigerom i napravili pravi spektakl.
Nova kolekcija je dokazala da inkluzivnost i diverznost imaju veliki značaj za modnu industriju. Pogledajte kako izgleda!
V.R.
foto: Tommy Hilfiger