Harper's Bazaar Srbija

Epilog – Alessandro Michele predstavlja poslednji deo priče o svojoj kolekciji

Nešto stabilno lepo u nestabilnom svetu.

Poslednje poglavlje priče o Alessandru Micheleu napisano je juče. Kreativni direktor brenda Gucci svoju novu kolekciju pod nazivom “Epilogue” predstavlja putem live streaminga, daje vlastiti narativ o filozofiji kolekcije i o tome kako zamišlja budućnost mode.

Gucci je upriličio ne samo šou, već i čitavu predstavu koja je trajala 12 sati. Prenos uživo iz zakulisja snimanja reklamne kampanje “Epilogue” u Rimu na lokaciji Palazzo Sacchetti počeo je u 9 sati i završio se u 21 čas. Revija kolekcije “Epilogue” prikazana je u obliku posebnog videa o pričama, čiji je kreativni direktor bio Alessandro Michele, a reditelj – Akinola Davies.

“Epilogue” je završni deo trilogije dizajnera. Priča započinje kolekcijom jesen/zima 2020. Neponovljivi ritual prikazan je u februaru, kada je Michele gledaoce odveo u bekstejdž. Drugo poglavlje nastalo je u maju, tokom lansiranja reklamne kampanje Ritual, u kojoj je dao modelima priliku da se fotografišu tokom karantina kod kuće. I treće, odeću su pokazali Guccijevi zaposleni iz kreativnog tima koji su je kreirali.

“Potraga je počela u februaru. Tada sam hteo da izvedem čarobni ritual modne revije – svetu i jedinstvenu liturgiju kroz koju kreativno razmišljanje postaje javno dostupno i nudi interpretaciju od strane zajednice emancipovanih gledalaca. Želeo sam da osvetlim ono što se krije iza kulisa ovog rituala. Igrao sam sa promenom perspektive, pomerajući središnju pozornicu mojih kolega.”

U praksi, kolekcija se pokazala eklektičnom u najboljim Micheleovim tradicijama: oštra mešavina voljene estetike 60-ih, 70-ih, hipi cvetni otisci, kombinacije tekstura i veliki modni dodaci.

To je ono zbog čega volimo modnu kuću Gucci.

Najnovije