Gucci je umetnost: predstavljena još jedna kampanja u saradnji sa popularnim umetnicima

Kreativni direktor modne kuće Gucci je poznat po svojoj ljubavi prema umetnosti, ali i spajanju iste sa modom. Od fotografa Sare Bahbah, do digitalnog slikara Ignasia Monreala, svaka kampanja koja je umetnost koristila kao inspiraciju ili fokus, izgledala je jedinstveno i savršeno.

Za poslednju kampanju u kojoj se promoviše DIY linija kuće, modna kuća je u potpunosti iskoristila moć umetnosti i sklopila saradnju sa čak 12 poznatih umetnika kako bi se kreirale distinktivne slike sa Ophidia tote torbom i Ace patikama. Coco Capitán (poznata po čuvenoj Gucci majici „Common sense is not that common“), zajedno sa Angelicom Hicks, Ignasiem Monrealom, Sokom, Unskilled Worker, Jayde Fish, Phannapastom, Adrianom Kozakiewiczom, Williamom Ndatilaom, Trevorom Andrewom, Alexom Merryem i Amandom Charchian kreirali su neverovatnu i unikatnu kampanju njihovim fotografskim, ilustrovanim i digitalnim radovima, kolažima, slikama i instalacijama koji su zajedno istakli filozofiju Gucci brenda - „DIY: uzdizanje ideje samo-izražavanja“.

Pogledajte kako izgleda ova neverovatna kampanja.

V.R.

foto: Gucci

Pročitajte još

Pročitaj još