Harper's Bazaar Srbija

Kolekcija koju smo čekali: legendarni Cartier nakit i satovi prvi put se sreću u novoj kampanji

Legende iz prošlosti blistaju sve jače!

Nova kampanja kuće nakita Cartier „The Cult Of Design“ lansirana je juče. Sada se prvi put susreću legendarni modeli nakita i ikoničnih satova. Brend vas poziva da ponovo otkrijete neverovatnu i natprirodno lepu raznolikost kolekcija: Santos, Tank, Trinity, Love, Juste Un Clou, Panthère i Ballon Bleu.

Beskrajna potraga za savršenim oblicima zasnovanim na čistim linijama, apsolutnom preciznošću u svim proporcijama i detaljima – ovi strogi standardi podignuti su na novi nivo, odražavajući dizajnersku viziju brenda u svoj svojoj netaknutoj lepoti.

Kuća Cartier daje novi život svojim legendarnim proizvodima, a fanovi brenda su oduševljeni ovom idejom.

“Cartier je inovativna kuća koja neprestano traži kreativnost. Ova kampanja pokazuje sposobnost kuće nakita da kreira dizajne koji će izdržati test vremena“, kaže Arnaud Carrez, direktor marketinga i komunikacija u Cartier-u.

Najnovije