Michael Kors i Kate Hudson u novoj Watch Hunger Stop kampanji
Godišnja kampanja popularnog brenda svaki put uspeva da sakupi preko 15 miliona obroka za decu kojoj je to potrebno.
Watch Stop Hunger kampanja uspeva da sakupi dovoljno novca za svoj cilj zahvaljujući prodaji limitiranih izdanja satova, uz pomoć kojih pomažu velikom broju ljudi u oko 80 zemalja svake godine. Ove godine, kampanji se priključila i jedna od velikih zvezda današnjice, glumica Kate Hudson.
“Ovo je treća godina u kojoj imam čast da sarađujem sa Michaelom na ovako važnom cilju”, rekla je glumica. “U junu sam posetila škole u Kambodži u kome je sakupljen novac od fondacije Watch Hunger Stop omogućio United Nations World Foof Programmu da nahrani decu, kojoj je hrana bila preko potrebna za razvoj i učenje. To je bilo neverovatno iskustvo – jedva čekam da podelim sve što sam videla i naučila tamo.”
Kao i obično, brend će predstaviti specijalne proizvode za prodaju, a ove godine će u kampanju biti uključen i Michael Kors Acess Sofie pametni sat koji još uvek nije predstavljen tržištu. Sat je jedinstvena verzija najbolje prodavanih Lon avijatorki. Svakom kupovinom, dizajner će donirati 25 dolara (što je jednako 100 obroka) World Food Programmu.
Pametni sat je kompatibilan sa iOS i Android sistemima i uključuje jednu od najpoznatijih aplikacija Michael Kors brenda – My Social koja dozvoljava da se povežete sa Facebook ili Instagram profilom.
Pročitaj još
Pročitajte još
Donosimo vam najbolje od modnih, beauty, lifestyle trendova. Sofisticiran, odvažan i elegantan - That’s so BAZAAR!