Sve što treba da znate o Rihanninom luksuznom brendu

Rihanna lansira luksuzni brend sa kompanijom LVMH, što je njihova prva saradnja od osnivanja modne kuće Christian Lacroix iz 1987. godine. Evo šta znamo o tome...

Šta će linija uključivati?

Prema otkrivenim informacijama, novi Rihannin brend će se sastojati od muških i ženskih rtw kolekcija, kožnih aksesoara i detalja i odeće za decu. Spekuliše se da će brend prodavati tehničke proizvode, kancelarijski pribor, dekor za enterijer i baštu.

Da li je novi brend dobio ime?

Prema sajtu Business of Fashion, brend će nositi ime Project Loud France, kao referencu na Rihannin dugo iščekivani peti studijski album “Loud”. Ipak, ovo nije finalizirano ime, jer se različiti projekti vode po nekoliko imena, a na kraju se bira samo jedno.

Kada će biti zvanično otkriven?

Datum lansiranja brenda još uvek nije otkriven, iako je rečeno da se projekat “odužio” i više nego što bi trebalo. Takođe je otkriveno da je Rihanna uložila oko 29.988 miliona dolara, a LVMH 30 miliona u kešu – što ga čini glavnim vlasnikom.

Ko je uključen u ovaj brend?

U januaru je jedan sajt otkrio da na brendu rade članovi Louis Vuitton i Celine modnih kuća. Za predsednika je postavljen Jean-Baptiste Voisin.

Koliko će biti uspešan?

Rihanna je dokazala svoj uspeh sa Fenty Beauty brendom, kao i linijom donjeg veša Savage x Fenty, kojima slavi inkluzivnost i diverznost. “LVMH zna šta radi”, rekao je analitičar Mario Ortnelli. “Imaju jednu od najboljih platformi na svetu u pogledu dizajna, marketinga, distribucije i lanca dobavljača. Zato su napravili taj korak. Ali da li će uspeti, zavisi od same prodaje.”

V.R.

foto: Instagram/@badgalriri

Pročitajte još

Pročitaj još